X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

vw passat b7 dane techniczne

Strona główna -> Volkswagen -> Passat -> B7 (2010-dziś)

 

Wygląd zewnętrzny. Volkswagen mocniej niż kiedykolwiek podkreślił w nowym Passacie jakość i precyzję wykonania. Proste linie, czysta struktura płaszczyzn i dynamiczne proporcje to charakterystyczne cechy designu siódmej generacji. Ponadto pod względem bezpieczeństwa biernego oraz jakości i precyzji wykonania nowy Passat wyznacza najwyższy standard w swoim segmencie.

Dzięki nowej stylistyce przodu, Passat o szerokości 1.820 milimetrów i długości 4.769 milimetrów (Variant: 4.771 mm) zyskał znacznie na elegancji. Mimo że samochód nie stał się szerszy, sprawia wrażenie bardziej dystyngowanego, a jednocześnie wyraźnie dynamiczniejszego. Wysokość obu nadwozi pozostała bez zmian (Limousine: 1.474 / Variant: 1.519 mm).

Bagażnik Limousine ma zaskakująco dużą pojemność – aż 565 litrów. Chromowane zaczepy ułatwiają zabezpieczenie bagażu. Dwa haczyki na torby, przy górnej krawędzi bagażnika, dbają o porządek przy przewożeniu zakupów.

Bagażnik wersji Variant ze zmienną podłogą. Pojemność bagażnika Varianta wynosi 603 litry do wysokości dolnej krawędzi okien. Przy pełnym wykorzystaniu przestrzeni wraz z 90-litrową wnęką koła zapasowego i załadowaniu po dach i do oparć przednich foteli pojemność wzrasta do 1.730 litrów. Siatka zabezpieczająca przed przesunięciem się ładunku do kabiny przy ostrym hamowaniu może być zamontowana zarówno za drugim, jak i za pierwszym rzędem siedzeń.

1.4 TSI o mocy 90 kW/122 KM 1.4 TSI z opcjonalną BlueMotion Technology jest najoszczędniejszym silnikiem benzynowym. Rozwija on moc 90 kW/122 KM (przy 5.000 obr./min) i zużywa w wersji BlueMotion zaledwie 5,9 l/100 km (emisje CO2 128 g/km). Między 1.500 a 4.000 obr./min. ta doładowywana jednostka osiąga maksymalny moment obrotowy 200 Nm. Czterocylindrowy silnik pozwala na rozpędzenie się do prędkości 205 km/h (Variant: 202 km/h), a na klasyczny sprint 0-100 km/h Passat Limousine potrzebuje 10,3 sekundy (Variant: 10,6 sek.). Jako opcja ta wersja silnika może współpracować z 7-biegową DSG.

1.8 TSI o mocy 118 kW/160 KM Silnik 1.8 TSI rozwija maksymalną moc 118 kW/160 KM przy 5.000 obr./min. Konstruktorzy obniżyli jego średnie spalanie w porównaniu z poprzednikiem z 7,4 do 6,9 l/100 km, odpowiednia wartość CO2 wynosi 160 g/km. Doładowywany turbosprężarką czterocylindrowy silnik dysponuje wysokim momentem obrotowym (maksymalnie 250 Nm między 1.500 a 4.200 obr./min). Limuzyna z tą jednostką napędową osiąga 100 km/h po 8,5 sekundy (Variant: 8.7 sek.), a prędkość maksymalna wynosi 220 km/h (Variant: 218 km/h). Opcjonalnie można połączyć ten silnik z 7-biegową DSG.

2.0 TSI o mocy 155 kW/211 KM Wyraźna jest redukcja spalania w przypadku silnika 2.0 TSI o mocy 155 kW/211 KM (przedtem 200 KM). Ten silnik z turbodoładowaniem zużywa średnio 7,2 l/100 km (Variant również 7,2 l/100 km), czyli o 0,6 litra mniej, niż poprzednik. Wartość CO2 zmniejszyła się odpowiednio z 183 do 169 g/km. Ten duży TSI, zaprezentowany po raz pierwszy w Golfie GTI, rozwija maksymalną moc od 5.300 obr./min. Maksymalny moment 280 Nm jest dostępny między 1.700 a 5.000 obr./min. Passat 2.0 TSI osiąga prędkość 238 km/h (Variant: 235 km/h), a przyspieszenie do 100 km/h zajmuje wersji Limousine 7,6 sekundy (Variant: 7,7 sek.). Jako wyposażenie dodatkowe dostępna jest w tym przypadku 6-biegowa DSG.

V6 4MOTION o mocy 220 kW/300 KM Znacznie niższe jest także średnie zużycie paliwa najmocniejszej wersji – Passata V6 o mocy 300 KM z napędem na wszystkie koła 4MOTION (Limousine 9,3 litra, wcześniej 9,8 litra). Nowa wartość emisji CO2 wynosi 215 g/km (Variant: 215 g/km). Maksymalną moc 220 kW/300 KM ta sześciocylindrowa jednostka rozwija przy 6.600 obr./min., a maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 2.400 obr./min. Sześciocylindrowy silnik przyspiesza Limousine do 100 km/h w 5,5 sekundy (Variant: 5,7 sek.). Prędkość maksymalna obu wersji nadwozia jest ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Seryjnie za zmianę przełożenia odpowiedzialna jest 6-biegowa przekładnia DSG.

« < 1 2 3 4 5 > »