X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

vw golf 7, dane techniczne, ceny, spalanie

Strona główna -> Volkswagen -> Golf -> 7 (2012-dziś)

 



Sylwetka ze zdradzającym siłę prowadzeniem linii. Jak objaśnił Marc Lichte: „Te zmienione proporcje chcieliśmy podkreślić odpowiednim motywem stylistycznym. Pod klamkami drzwi wprowadziliśmy wyraźnie widoczną i bardzo ostro wyciętą linię. Linia ta jest wprawdzie przerwana nadkolami, ale poza tym otacza całe nadwozie – odnajdujemy ją w chromowanej listwie osłony chłodnicy i reflektorów, a z tyłu w białym poprzecznym pasku tylnych świateł. Ta nisko umieszczona linia przesuwa optyczny punkt ciężkości w dół i sprawia, że samochód zdaje się mocniej przylegać do drogi. Ważna jest także nowa linia na bokach bezpośrednio pod szybami. Rozpoczyna się ona z przodu przy reflektorze, przechodzi pod umieszczonym bezpośrednio na niej lusterku bocznym i biegnie do końca tylnego bocznego okna podkreślając typowe dla segmentu premium proporcje nowego Golfa.”

Jeden z najbardziej znanych słupków C na świecie. Klaus Bischoff uzupełnia: „O charakterze sylwetki decydują dwa dalsze elementy typowe dla Golfa: słupki C i linia dachu. Patrząc z boku w oczy rzuca się precyzyjnie ukształtowany tylny słupek; wygląda jak napięta cięciwa łuku, optycznie przyspiesza Golfa jeszcze zanim ruszy on z miejsca i jednocześnie jest ukłonem w stronę pierwszej i czwartej generacji tego modelu – dwóch ikon stylistycznych z tej serii modeli. Natomiast kontur linii dachu otrzymał zupełnie nową formę. Także tutaj, nad bocznymi szybami, wprowadziliśmy do Golfa kolejną linię ciągnącą się od spojlera na krawędzi dachu do słupków A. Linie załamujące światło, lusterka boczne osadzone jak skrzydła i charakterystyczne słupki C razem dają bardzo atletyczny, sportowy i niepowtarzalny wygląd.”

Przód nadwozia: typowy Volkswagen i typowy Golf. Zgodnie z DNA designu Volkswagena „oblicze” Golfa jest sympatyczne, a poziome elementy jak w pierwszym Golfie podkreślają szerokość. Razem otrzymujemy – szczególnie w przypadku nowego Golfa z jego przesuniętymi lekko do tyłu reflektorami – przód nadwozia, który w każdym lusterku wstecznym można natychmiast rozpoznać jako Volkswagena. W porównaniu z poprzednikiem nowy Golf ma zupełnie nową strukturę modulacji płaszczyzn. Podczas gdy w szóstym Golfie błotniki były wyższe, niż maska, tutaj jest odwrotnie.”

Tył nadwozia przyciąga uwagę wyglądem i szczegółami. Wszystko nowe a jednak znane. To stwierdzenie dotyczy także tyłu nadwozia. Typowa jest tutaj czysta geometria tylnych świateł, sięgająca aż do słupków C tylna szyba oraz duża, gładka płaszczyzna z logo VW. Ale – co typowe dla Volkswagena – wszystkie te elementy byłyby niewystarczające na drodze do perfekcji w każdym calu, gdyby nie miały także wielu innych zalet. Na przykład takich, że mimo optycznej wyjątkowości, krawędź bagażnika nowego Golfa została obniżona do 665 mm. Jest to najlepsza wartość w całym segmencie. Taki drobny szczegół, który zyskuje na znaczeniu w zasadzie dopiero po zakupie nowego Golfa.

 

źródło: Volkswagen

« < 1 2 3 > »