X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Opel Cascada - dane techniczne, wymiary, spalanie

Strona główna -> Opel -> Cascada

 



Nowy Opel Cascada, średniej wielkości kabriolet, w sposób naturalny prezentuje swoją postacią wyraźniejszy wizerunek niż kompakt z 2006 r., Astra Twin Top. Ma rozstaw osi większy o 71 mm, rozstaw kół przednich szerszy o 56 mm i rozstaw kół tylnych szerszy o 70 mm. To przekłada się korzystnie na kierowanie i stabilizację toru jazdy. Przednia oś Cascady już w standardzie wykorzystuje najlepszą dostępną technologię nadwozia Opla z układem HiPerStrut, który został opracowany przy konstruowaniu Opla Insignia OPC. Rozwiązanie HiPerStrut (High Performance Strut) rozdziela funkcje amortyzatora i układu kierowniczego i zapewnia najwyższą trakcję i precyzję pokonywania zakrętów, zmniejsza siłę pociągową odczuwaną na kole kierownicy podczas przyspieszania, jak również poprawia kontrolę w każdych warunkach. Opel Cascada wyposażony jest we wspomagany zębatkowy układ kierowniczy ze wspomaganiem kierownicy zestrojonym z prędkością pojazdu. Aby zwiększyć jeszcze i tak doskonałe odczucia prowadzenia, na zębatce zamontowano silnik elektryczny, naprzeciwko podstawy kolumny kierownicy. FlexRide, w pełni zintegrowany z rozwiązaniami Opla adaptacyjny system kontroli nadwozia, jest oczywiście także dostępny w Cascadzie. System ten wzmacnia kontrolę nad samochodem i poprawia bezpieczeństwo, jak również dopasowuje się do sytuacji drogowej, stylu jazdy oraz preferencji indywidualnych kierowcy. Opel Cascada może być wyposażony w koła o średnicy od 17 do 20 cali. Tarcze hamulcowe mają rozmiary do 326 mm na przedniej osi i 325 mm na tylnej osi.

Wydajność: silnik benzynowy z wtryskiem bezpośrednim 1,6 Turbo nowej generacji. Kabriolet Opel Cascada dostępny będzie wraz z szeroką gamą jednostek napędowych. Benzynowy silnik 1,4 z turbosprężarką otwiera ofertę; będzie występował z 6-biegową manualną skrzynią biegów; zostanie udostępniony w dwóch wersjach mocy: 88 kW/120 KM oraz 103 kW/140 KM. Obydwie jednostki dostarczają moment obrotowy rzędu 220 Nm dzięki funkcji doładowania. W przypadku silników diesla do dyspozycji będzie silnik 2,0 CDTI o mocy 121 kW/165 KM dostępny z 6-biegową skrzynią manualną lub automatyczną. Silnik ten dostarcza moment obrotowy rzędu 380 Nm.

Jednak w całej gamie dostępnych w Cascadzie silników akcent został położony na silnik benzynowy ECOTEC 1,6 SIDI Turbo. Ten średniej pojemności silnik z modułem wtrysku bezpośredniego stanowi przykład silnika nowej generacji, które to silniki zadebiutują z początkiem 2013 r.; założeniem ich konstrukcji było uzyskanie płynnej jazdy oraz stabilnego momentu obrotowego przy jednoczesnej doskonałej ekonomice zużycia paliwa. Zapewnia on moc 125 kW/170 KM w zakresie między 1 650 a 3 200 obr./min oraz 280 Nm dzięki zastosowaniu funkcji doładowania. Ten silnik dostępny będzie wraz z 6-biegową automatyczną i manualną skrzynią biegów. Nowa 6-biegowa automatyczna skrzynia biegów dla Opla Cascady, o niskiej charakterystyce tarcia wyposażona jest w funkcję Active Select, która umożliwia manualne przełączanie biegów, co nadaje jeździe bardziej sportowy charakter. Potężniejsze wersje silników zarówno benzynowych, jak i diesel zostaną przedstawione dla Opla Cascada w późniejszym etapie.

« < 1 2 3 4 5 > »