X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

chevrolet orlando dane techniczne, wymiary

Strona główna -> Chevrolet -> Orlando

 



Chevrolet Orlando

Produkcja Chevroleta Orlando ruszyła w październiku 2010 roku w zakładach General Motors w Korei Południowej. Samochód pojawił się w sprzedaży w Europie na początku 2011 roku.

 

Wygląd zewnętrzny Chevroleta Orlando z pewnością wywoła spore zainteresowanie, a jego wnętrze wykorzystuje liczne elementy najnowszego designu Chevroleta, takie jak inspirowana modelem Corvette podzielona deska rozdzielcza czy delikatne niebieskie podświetlenie konsoli środkowej. Charakterystyczną stylistykę uzupełnia dobrze przemyślana funkcjonalność, a uwagę podróżujących rodzin na pewno przyciągnie „teatralny” układ trzech rzędów siedzeń, spora przestrzeń ładunkowa i liczne schowki.

Układ siedzeń określany jest jako „teatralny”, ponieważ pomimo opadającej linii dachu konstruktorzy zdołali podnieść siedzenia w drugim i trzecim rzędzie, dzięki czemu pasażerowie podróżujący z tyłu mają lepszy widok zarówno do przodu, jak i na boki, nie tracąc przy tym nic z przestrzeni na wysokości głowy. Co więcej, w trzecim rzędzie przestrzeń ta jest większa niż w niejednym konkurencyjnym modelu z segmentu MPV.

Można w rozmaity sposób skonfigurować siedzenia. Fotele drugiego i trzeciego rzędu mogą być rozkładane niezależnie lub wspólnie, pozwala to stworzyć nawet całkowicie płaską podłogę części ładunkowej. Siedzenia drugiego rzędu przesuwają i odchylają się również do przodu, co ułatwia zajmowanie miejsc w ostatnim rzędzie.

Bagażnik. Kiedy pojawi się konieczność przewiezienia dużego ładunku, przestrzeń bagażowa modelu Orlando okazuje się jedną z największych w klasie samochodów typu monocab, oferując aż 1,487 litrów przy rozłożonych dwóch rzędach foteli (852 litrów poniżej linii okien).

Schowki. Każdy intensywnie wykorzystywany samochód rodzinny wymaga wielu schowków, aby pomieścić wszystko to, co się w nim z czasem zbiera. Podobnie do oryginalnej wersji koncepcyjnej, ostateczna wersja modelu Orlando zaskakuje gamą schowków o różnorodnym kształcie, wielkości i umiejscowieniu, w tym takimi rozwiązaniami jak uchwyt na monety czy dwa duże uchwyty na napoje na konsoli środkowej, zintegrowane w przednich i tylnych drzwiach uchwyty na mapy i butelki oraz inne liczne schowki w przestrzeni ładunkowej.

Jednak chyba najbardziej zaskakującym rozwiązaniem jest schowek ukryty za przednim panelem systemu audio, łatwo dostępny zarówno dla kierowcy, jak i dla pasażera. Rozwiązanie to po raz pierwszy zaprezentowane zostało w koncepcyjnym Orlando i konstruktorzy zdołali stworzyć sporą, użyteczną przestrzeń, która ukazuje się po odchyleniu panelu systemu audio i jest wystarczająco obszerna, aby pomieścić odtwarzacz MP3, okulary przeciwsłoneczne czy portfel. Znajduje się tam również standardowe gniazdo Aux-in oraz – opcjonalnie – port USB do podłączania odtwarzacza MP3 czy iPoda, w zależności od poziomu wyposażenia.

« < 1 2 3 > »