X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

BMW X1, dane techniczne, spalanie

Strona główna -> BMW -> X1

 



BMW X1

Zwinność, wszechstronność i nowoczesny charakter BMW X1 gwarantują zupełnie nowe wrażenia z jazdy w segmencie kompaktowych aut klasy premium. Tym samym oferta modeli BMW X wzbogaca się o kolejną innowacyjną koncepcję pojazdu.

 

Stylistyka karoserii BMW X1 wyraża pewną siebie elegancję, wszechstronne uzdolnienia sportowe i spontaniczną zwinność. Typowe cechy i właściwości modelu BMW X znalazły nowoczesną interpretację po raz pierwszy w segmencie kompaktowych aut klasy premium.

 

Wnętrze BMW X1 cechuje klarowna funkcjonalność i nowoczesność. Typową dla BMW orientację na kierowcę podkreślają dodatkowo wysunięte ku przodowi linie kokpitu. Wysokiej jakości materiały i naturalna kolorystyka podkreśla młodzieńczą i dynamiczną aurę samochodu. Wyższa pozycja siedzenia, przestronne wnętrze, wiele schowków i wnętrze umożliwiające wszechstronne wykorzystanie tworzą idealne warunki do zwinnego i spontanicznego poruszania się BMW X1 w środowisku miejskim. Trzy miejsca z tyłu oferują swobodę ruchów. Oparcie siedzeń tylnych ma regulację nachylenia i składa się w proporcjach 40/20/40. Pojemność bagażnika można zwiększyć z 420 do 1350 l. Opcjonalnie oferowany jest obsługiwany elektrycznie szklany dach panoramiczny.

 

Nowoczesna technologia napędu pozwala BMW X1 na nieprzeciętne osiągi i maksymalną wydajność. W zależności od wersji oferowane są mocne, ekonomiczne i niskoemisyjne silniki benzynowe i wysokoprężne, inteligentny system napędu na cztery koła xDrive oraz bogaty pakiet elementów BMW EfficientDynamics wraz z odzyskiem energii hamowania, funkcją Auto Start Stop i wskaźnikiem zmiany biegu. Wybitnie wydajne jest BMW X1 sDrive18d z napędem tylnym o średnim zużyciu paliwa według cyklu pomiarowego UE 5,2 l/100 km i emisji CO2 wynoszącej 136 g/km.

 

Zaawansowany układ jezdny BMW X1 obejmuje oś przednią z dwuprzegubowymi wahaczami pchanymi lub, odpowiednio, aluminiową oś przednią z dwuprzegubowymi wahaczami wleczonymi oraz pięciowahaczową oś tylną o lekkiej konstrukcji stalowej, wysokoprecyzyjne systemy wspomagania układu kierowniczego, wydajne hamulce, układ dynamicznej kontroli stabilności z trybem dynamicznej kontroli trakcji (DSC + DTC), a opcjonalnie również układ Performance Control.

 

Struktura karoserii BMW X1 została zaprojektowana pod kątem maksymalnej ochrony pasażerów. W skład wyposażenia standardowego wchodzą automatyczne trzypunktowe pasy bezpieczeństwa na wszystkich miejscach, przednie i boczne poduszki powietrzne i kurtyny powietrzne oraz dwustopniowe światła stop i światła dzienne. W wyposażeniu dodatkowym oferowane są reflektory ksenonowe, reflektory adaptacyjne i asystent świateł drogowych.

« < 1 2 3 > »