X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Passat Altrack dane techniczne, osiągi, spalanie

Strona główna -> Volkswagen -> Passat Altrack

 



ESP z funkcją stabilizacji przyczepy. Passat Alltrack, podobnie jak wszystkie modele tej serii, pod względem zachowania się podczas jazdy i komfortu definiuje swoje własne standardy. Czterowahaczowa tylna oś, oddzielona akustycznie od nadwozia poprzez ramę pomocniczą, przednia oś z kolumnami McPhersona i wieloma komponentami aluminiowymi oraz elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego zapewniają maksymalny komfort i optymalne bezpieczeństwo czynne. Technologie zawieszenia uzupełnia seryjne ESP z funkcją stabilizacji przyczepy. Poza znanymi funkcjami ESP, system podczas holowania rozpoznaje odpowiednio wcześnie odchylenie przyczepy i redukuje je odpowiednią ingerencją poprzez hamulce i pracę silnika.

Przednia oś z kolumnami McPhersona.Przednia oś Passata Alltrack opiera się na kolumnach McPhersona z dolnymi trójkątnymi wahaczami poprzecznymi i prowadzącymi koło amortyzatorami teleskopowymi. Taka oś jest ekstremalnie lekka i ma wiele zalet. Tylko w obrębie wyjątkowo sztywnej i wytrzymałej ramy pomocniczej udało się zaoszczędzić 4,5 kilograma w porównaniu z tradycyjną konstrukcją stalową. Również wyjątkowo lekkie są wykute z aluminium wahacze poprzeczne. Tutaj oszczędność na wadze wyniosła łącznie 4,2 kilograma.


Redukcja ciężaru ma duże znaczenie ze względu na masy nieresorowane. Dlatego oprócz wahaczy poprzecznych także łożyska wychylne zostały wykonane z aluminium. W tym przypadku masa zmniejszyła się, w porównaniu z wersją ze stali, o 3,2 kilograma. Wszystkie rozwiązania zmniejszające masę konstrukcji dały w obrębie przedniej osi łączną oszczędność 13,3 kilograma. Rezultatem jest większy komfort, większa dynamika i niższe zużycie paliwa.

Czterowahaczowa oś tylna. Czterowahaczowa oś tylna Passata jest również bardzo lekka i gwarantuje maksymalny komfort i stabilność jazdy. Dzięki specjalnemu układowi wahaczy można było oddzielnie dostroić dynamikę wzdłużną i poprzeczną. Rozdział tych funkcji gwarantuje z jednej strony optymalną dynamikę i bezpieczeństwo jazdy, a z drugiej strony doskonały komfort toczenia.
Tylna oś składa się z ramy pomocniczej oraz czterowahaczowego niezależnego zawieszenia wraz ze stabilizatorem przechyłów. Decydujący wpływ na bardzo dobry komfort Passata Alltrack ma oddzielenie tylnej osi od karoserii przez ramę pomocniczą za pomocą czterech łożysk gumowo-metalowych. Odizolowanie ramy pomocniczej poprawia zarówno komfort akustyczny jak i komfort jazdy i toczenia się, charakterystyczny dla samochodów klasy wyższej.

Wyposażenie seryjne i dodatkowe
Nadwozie i wnętrze znacznie zmodyfikowane. Nowe 17- i 18-calowe obręcze kół zostały zaprojektowane specjalnie dla Passata Alltrack. Obramowania okien i obudowy lusterek z matowego chromu.

Obok trybu jazdy Offroad, zmodyfikowanego zawieszenia i zmian w nadwoziu Passat Alltrack wyróżnia się także specyficznymi elementami wyposażenia. Wyposażenie seryjne zostało całkowicie zindywidualizowane i dostosowane do specjalnych wymagań stawianych przez przystosowanego do terenowej jazdy Volkswagena.

« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »