Nowe elementy obsługowe i wskaźniki. Wnętrze ma charakter dynamiczny i jednocześnie elegancki. W 2011 roku zmodyfikowana została deska rozdzielcza: tam, gdzie w pierwszej generacji CC nad konsolą środkową znajdowały się dwa schowki, teraz umieszczony jest analogowy zegar w stylu Phaetona. Nowością jest także panel obsługowy Climatronic. Deska rozdzielcza może mieć kolor czarny lub brązowy Natur z dostosowaną do niego dwukolorową, skórzaną tapicerką w elegancko dobranych kolorach St. Tropez (jasne płaszczyzny środkowe siedzeń) / brązowy Natur (ciemne boki siedzeń). Nowością w ofercie wyposażenia wnętrza są metalowe aplikacje dekoracyjne Titansilber (o wyglądzie aluminium) oraz aplikacja z drewna Ebony, a także z ciemnego szczotkowanego aluminium.
Zestawienie 3 wariantów deski rozdzielczej:
- czarny/czarny (góra/ dół)
- czarny/beżowy Desert (góra/ dół)
- brązowy Natur/brązowy Natur (góra/ dół)
Zestawienie 4 aplikacji dekoracyjnych:
- aplikacja metalowa Titansilber
- aplikacja metalowa ciemne aluminium szczotkowane
- aplikacja z drewna szlachetnego Ebony
- aplikacja z drewna szlachetnego orzech
Zestawienie 11 rodzajów tapicerki.
Rozszerzony pakiet Ambiente. Szczególnie szlachetnie wygląda wnętrze Volkswagena CC z opcjonalnym pakietem Ambiente (nastrojowe oświetlenie wnętrza). Styliści odpowiedzialni za wnętrze wbudowali listwy świetlne w listwy ozdobne umieszczone w drzwiach. Jasność można płynnie regulować pokrętłem oświetlenia wnętrza. Niezależnie od tego intensywność oświetlenia przestrzeni wokół nóg może być ustawiona przy użyciu menu komputera pokładowego. Nastrojowe oświetlenie oferowane jest jako pakiet Ambiente w połączeniu z odpowiednimi aplikacjami i podświetlanymi uchwytami w drzwiach.
Nowe systemy i technologie
- Nowe szyby izolują akustycznie i zapobiegają nagrzewaniu się wnętrza
- Pierwszy Volkswagen z połączonymi systemami Side Assist i Lane Assist
W najnowszej wersji Volkswagen CC pozycjonowany jest między Passatem a Phaetonem. Ta sportowa i zarazem komfortowa limuzyna sprawdzająca się także podczas długich podróży została poddana konsekwentnym udoskonaleniom. Stylistyka z nowym przodem i tyłem nadwozia stanowi jeszcze wyraźniejszy pomost do klasy wyższej samochodów. To samo dotyczy znacznie rozszerzonego wyposażenia seryjnego, obejmującego między innymi bi-ksenonowe reflektory, diodowe światła tylne i system rozpoznający zmęczenie kierowcy. Do Volkswagena CC wprowadzone zostały również nowe opcjonalne systemy wspierające kierowcę. Należą do nich takie technologie, jak zastosowany po raz pierwszy w Volkswagenie Side Assist Plus z Lane Assist (ostrzega przed samochodami znajdującymi się w martwym polu widzenia i poprzez ingerencję w układ kierowniczy pomaga uniknąć wypadku), Dynamic Light Assist i współpracujący z kamerą system rozpoznawania znaków drogowych. Poprawiony został także komfort jazdy.