X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowe Renault Clio 2012 - dane techniczne, silniki i wyposażenie

Strona główna -> Renault -> Clio -> 5 (2012-dziś)

 



Światowa premiera radioodtwarzacza Bluetooth® z układem Renault Bass Reflex
Wszystkie wersje Nowego Renault Clio oferują pomysłowy system dźwiękowy z wbudowanymi w przednie drzwi głośnikami. System Renault Bass Reflex może odtworzyć głośność i komfort odsłuchu typowe dla profesjonalnych głośników. Zapewnia on lepsze przenoszenie basów, ma też wyższy próg nasycenia i dystorsji dźwięku. Cała gama Nowego Renault Clio posiada w wyposażeniu seryjnym lub opcjonalnym radioodtwarzacze wyposażone w technologię Bluetooth®, zapewniającą bezprzewodowe nawiązywanie połączeń telefonicznych i odsłuchiwanie muzyki z przenośnych odtwarzaczy w audiostreamingu przy zapewnieniu doskonałej jakości dźwięku. Wszystkie radioodtwarzacze posiadają gniazda USB i Jack.

Nowe Clio: przyjemność jazdy i ambicja zdobycia pozycji lidera na rynku pod względem niskiego zużycia paliwa i emisji CO2
Nowe Renault Clio oferuje odnowioną gamę silników benzynowych i wysokoprężnych, co pozwala uzyskać niskie zużycie paliwa, a jednocześnie zapewnić komfort prowadzenia samochodu. Dwa nowe silniki benzynowe Energy TCe 90 i TCe 120 wykazują się bardzo niskim zużyciem paliwa i ograniczoną emisją CO2, a jednocześnie dobrym przyspieszeniem.

W gamie silników wysokoprężnych, jednostka Energy dCi nowej generacji przeszła gruntowną modernizację i umożliwia Nowemu Renault Clio bicie rekordów oszczędności w spalaniu przy utrzymaniu wysokiego komfortu prowadzenia.

Dwa nowe silniki Energy: to, co najlepsze w nowych technologiach w codziennym użytkowaniu.


Nowy silnik benzynowy Energy TCe 90. Nowe Renault Clio jest pierwszym samochodem marki Renault, w którym oferowany jest nowy 3-cylindrowy silnik turbo Energy TCe 90. Jest to pierwsza 3-cylindrowa jednostka produkcji Renault. Zapewnia ona doskonałe połączenie komfortu jazdy z oszczędnym zużyciem paliwa:

  • silnik 3-cylindrowy turbodoładowany o pojemności skokowej 899 cm3, wyposażony w system Stop & Start, prezentujący osiągi silnika wolnossącego o pojemności 1,4 litra;
  • turbosprężarka o bardzo małej bezwładności, pozwalająca wykorzystać moment obrotowy silnika już w niskim zakresie obrotów; 90 KM i 135 Nm przy 2 000 obr./min (90% momentu dostępne od 1 650 obr./min, aż do 5 000 obr./min);
  • optymalna wersja jednostki napędowej ze skrzynią o wydłużonych przełożeniach zapewnia spalanie na poziomie 4,3 litra/100 km i emisję 99 g CO2/km;
  • zmniejszenie zużycia paliwa i emisji CO2 c o 21% w porównaniu do zastępowanego silnika TCe 100.

Nowy silnik wysokoprężny Energy dCi 90
Rodzina Energy powiększa się o nową wersję silnika 1.5 dCi o mocy 90 KM wyposażoną
w system Stop & Start:

  • 4-cylindrowa jednostka o pojemności skokowej 1,5 litra posiadająca moment obrotowy 220 Nm dostępny od 1 750 obr./min, czyli o 20 Nm więcej od obecnie oferowanej wersji dCi 90;
  • optymalna wersja jednostki napędowej ze skrzynią o wydłużonych przełożeniach, sygnowana znakiem Renault Eco2, zapewnia spalanie na poziomie 3,2 litra/100 km i niską emisję 83 g CO2 / kmc.
« < 1 2 3 4 > »