Mitsubishi Pajero III — dane techniczne, wymiary, silniki, spalanie, pojemność, ceny, opinie

Przygoda czeka za każdym zakrętem, a Mitsubishi Pajero III jest gotowe podjąć wyzwanie. Odkryj fascynujący świat możliwości, jakie oferuje ten niezawodny SUV, który łączy w sobie doskonałe parametry techniczne z wyjątkową wytrzymałością. Od miejskich dżungli po niezbadane trasy, Pajero III staje się Twoim niezastąpionym partnerem. Zanurz się w szczegółową analizę jego silników, spalania, pojemności i cen, a także poznaj opinie tych, którzy już mu zaufali.

Dane techniczne i wymiary Mitsubishi Pajero III

Kiedy mówimy o Mitsubishi Pajero III, mówimy o pojeździe o imponujących wymiarach. Jego długość wynosi 4755 mm, szerokość – 1875 mm, a wysokość – 1900 mm. Takie rozmiary gwarantują przestronne wnętrze, które zapewnia komfort jazdy dla wszystkich pasażerów.

Jeśli chodzi o dane techniczne, Mitsubishi Pajero III nie pozostaje w tyle. Ten SUV jest wyposażony w silnik Diesla o pojemności 3.2 l, który generuje moc 165 KM. Oznacza to, że Pajero III dysponuje wystarczającą mocą, aby sprostać nawet najtrudniejszym wyzwaniom terenowym.

Warto również wspomnieć o masie własnej pojazdu. Mitsubishi Pajero III waży 2175 kg, co zapewnia mu stabilność na drodze, niezależnie od warunków. Jest to SUV, który nie tylko wygląda imponująco, ale również oferuje solidne osiągi i niezawodność.

Silniki i ich specyfikacje

Mitsubishi Pajero III oferuje szeroką gamę silników, które zaspokoją potrzeby nawet najbardziej wymagających kierowców. Na pierwszy plan wysuwa się już wspomniany silnik Diesla o pojemności 3.2 l i mocy 165 KM. Ale to nie jest jedyna opcja dostępna dla tego modelu. Pajero III jest również dostępne z silnikiem benzynowym o pojemności 3.5 l, generującym moc 203 KM, co daje jeszcze większe możliwości dla miłośników off-roadu.

W obu przypadkach silnik jest połączony z 5-biegową skrzynią manualną lub 5-stopniową skrzynią automatyczną. To oznacza, że Mitsubishi Pajero III zapewnia płynną, dynamiczną jazdę, niezależnie od wybranego silnika. Co więcej, każdy silnik został zaprojektowany tak, aby zapewnić maksymalną wydajność i niezawodność, niezależnie od warunków na drodze.

Silniki w Mitsubishi Pajero III są także wyposażone w układ 4×4, który daje kierowcy pełną kontrolę nad pojazdem, niezależnie od warunków terenowych. To sprawia, że Pajero III jest doskonałym wyborem dla osób, które cenią sobie nie tylko komfort jazdy, ale również możliwość pokonywania trudnych tras off-road.

Podsumowując, Mitsubishi Pajero III oferuje silniki, które łączą w sobie moc, wydajność i niezawodność. Niezależnie od tego, czy wybierzesz wersję z silnikiem Diesla czy benzynowym, możesz być pewny, że Pajero III sprosta Twoim oczekiwaniom.

Spalanie i pojemność zbiornika paliwa

Spalanie Mitsubishi Pajero III w dużej mierze zależy od wyboru silnika. W przypadku jednostki Diesla o pojemności 3,2 l, średnie spalanie w cyklu mieszanym wynosi około 9,5 l/100km. Natomiast wersja z silnikiem benzynowym o pojemności 3,5 l charakteryzuje się nieco wyższym spalaniem, oscylującym w granicach 12,5 l/100km. Należy zauważyć, że ostateczne wartości mogą się różnić w zależności od stylu jazdy i warunków na drodze.

Mitsubishi Pajero III dysponuje zbiornikiem paliwa o pojemności 88 litrów. Przy średnim spalaniu dla silnika Diesla, pozwala to na przejechanie około 900 km bez konieczności tankowania. W przypadku modelu z silnikiem benzynowym dystans ten jest nieco mniejszy i wynosi około 700 km. Tak duża pojemność zbiornika paliwa sprawia, że Pajero III jest doskonałym wyborem dla osób planujących długie podróże, zarówno w mieście, jak i poza nim.

Ceny na rynku wtórnym i nowym

Ceny Mitsubishi Pajero III na rynku wtórnym są atrakcyjne dla osób szukających niezawodnego i wytrzymałego SUV-a w rozsądnej cenie. Wybierając używane Pajero, potencjalni nabywcy mogą oczekiwać cen oscylujących w granicach od kilkunastu do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych, w zależności od stanu technicznego, rocznika i wyposażenia pojazdu.

Na rynku nowych samochodów Mitsubishi Pajero III nie jest już dostępny, jednak jego popularność i dobra reputacja utrzymują wartość modeli na rynku wtórnym. Zainteresowanie tym modelem pozostaje na stabilnym poziomie, co przekłada się na stosunkowo niewielką deprecjacje wartości w porównaniu do innych pojazdów w tej klasie.

Opinie użytkowników i ekspertów

Opinie użytkowników Mitsubishi Pajero III często podkreślają jego niezawodność i trwałość. To czyni go idealnym wyborem dla osób poszukujących wytrzymałego pojazdu terenowego. Wielu kierowców wskazuje na doskonałe właściwości jezdne w trudnym terenie, przywołując przy tym jego solidną konstrukcję i efektywny napęd 4×4 jako kluczowe atuty.

Ekspertyzy motoryzacyjne zwracają uwagę na wysoką funkcjonalność Mitsubishi Pajero III. Doceniają one zwłaszcza jego przestronne wnętrze i komfortowe warunki jazdy. Wśród zalet wymieniane są również dobrze wyciszone kabiny oraz intuicyjny układ kontroli i zarządzania pojazdem. To przekłada się na pozytywne wrażenia podczas prowadzenia.

Chwalona jest także uniwersalność Mitsubishi Pajero III. Znajduje to odzwierciedlenie w opiniach właścicieli korzystających z pojazdu zarówno w codziennych dojazdach do pracy, jak i podczas weekendowych wypraw poza utarte szlaki. Użytkownicy podkreślają, że Pajero III świetnie sprawdza się jako pojazd rodzinny i jako niezawodny towarzysz przygód na łonie natury.

Podsumowanie

Mitsubishi Pajero III to pojazd, który z powodzeniem łączy w sobie trwałość, wydajność i komfort. Jego wszechstronność sprawia, że doskonale sprawdza się zarówno w warunkach miejskich, jak i podczas ekscytujących wypraw poza utarte szlaki. Jeśli szukasz niezawodnego partnera do swoich przygód, który oferuje solidne parametry techniczne i atrakcyjne ceny na rynku wtórnym, Pajero III może być idealnym wyborem. Zachęcamy do dalszego zgłębiania tematu i odkrywania opinii użytkowników, którzy już przekonali się o jego walorach. Niezależnie od tego, czy jesteś miłośnikiem off-roadu, czy potrzebujesz niezawodnego SUV-a do codziennego użytku, Mitsubishi Pajero III jest wartym uwagi modelem.