X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

mini Countryman, dane techniczne

Strona główna -> Mini -> Countryman

 



Mini Countryman

MINI Countryman winduje typową dla marki radość z jazdy na zupełnie nowy poziom. Oto pierwsze czterodrzwiowe MINI z dużą klapą bagażnika oraz wszechstronnym wnętrzem, oferującym wystarczającą ilość miejsca dla pięciorga pasażerów.

MINI Countryman to także pierwszy członek rodziny MINI, którego nadwozie mierzy ponad cztery metry (4097 mm) i który dostępny jest z opcjonalnym napędem na wszystkie koła. Dzięki tym wszystkim cechom, połączonym z podwyższoną pozycją siedzącą oraz zoptymalizowanym komfortem jazdy, Countryman jako jedyny tego typu model premium na świecie wykracza poza granice miejskiej mobilności i przenosi charakterystyczne dla MINI właściwości jezdne w zupełnie nowy wymiar, zjednując sobie tym samym nowych klientów.

MINI Countryman wchodzi na rynek z trzema jednostkami benzynowymi i dwiema wysokoprężnymi. Moc silników benzynowych zawiera się w przedziale od 72 kW/98 KM w modelu MINI One Countryman oraz 90 kW/122 KM w MINI Cooper Countryman do 135 kW/184 KM w wersji MINI Cooper S Countryman, którego czterocylindrowy motor 1,6-litra jest najbardziej wydajną jednostką napędową w swojej klasie. Uzupełnieniem wersji z silnikami benzynowymi są warianty wysokoprężne reprezentowane przez MINI One D Countryman (66 kW/90 KM) oraz MINI Cooper D Countryman (82 kW/112 KM). Wszystkie modele MINI Countryman spełniają standardy emisji EU5 w Europie oraz ULEV II w Stanach Zjednoczonych.

MINI ALL4: Nowy punkt odniesienia w czerpaniu radości z jazdy. Opcjonalny układ napędu wszystkich kół MINI ALL4 pozwala na czerpanie typowej dla MINI radości z jazdy także poza ubitymi szlakami. Szybkie i precyzyjne reakcje stałego napędu na wszystkie koła na zmieniające się warunki drogowe dają nowe wrażenia z podróżowania oraz polepszają trakcję, z której słynie MINI. Elektrohydrauliczny mechanizm różnicowy umieszczony bezpośrednio na przekładni głównej nieustannie steruje rozkładem mocy pomiędzy koła przedniej i tylnej osi. System ALL4 dostępny jest w modelach MINI Cooper S Countryman i MINI Cooper D Countryman.

« < 1 2 > »