Infiniti G – dane techniczne, wymiary, silniki, spalanie, pojemność, ceny, opinie

Nowa gama G Sedan oferuje cztery wersje auta: dwie z napędem na tylne koła i dwie wersje GT z napędem na cztery koła, który jest sterowany przez wysoko ceniony inteligentny system rozdziału momentu obrotowego marki Infiniti. Tak jak wcześniej, najbardziej sportowa wersja G – S Premium – ma w standardzie cztery koła skrętne, a także inne elementy podporządkowane potrzebom kierowcy. Dwie z trzech wersji dynamicznego Coupé również oferują cztery koła skrętne w standardzie. Natomiast w G37 Cabrio, z elektrycznie składanym twardym dachem,  obok technologii największy nacisk położono na elegancję.

G37. Obecny model wejściowy europejskiej gamy Infiniti to przestronny i luksusowy czterodrzwiowy sedan o prawdziwie sportowych cechach. Teraz w standardzie wyposażony jest on w siedmiobiegową przekładnię automatyczną z łopatkami przy kierownicy. Jego doskonale zestrojony silnik V6 pozwala na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w jedyne 5,9 sekundy, natomiast napęd na tylne koła i niemal perfekcyjny rozdział masy zapewniają bezpieczne pokonywanie ciasnych zakrętów. Wyposażony m.in. w reflektory biksenonowe z systemem doświetlania zakrętów, elektrycznie regulowane przednie fotele, czy 18-calowe felgi aluminiowe, ekskluzywny model serii G wyznacza nowe standardy wyposażenia.

Uwodzicielski kolor lakieru malbec black jest dostępny we wszystkich modelach Infiniti G na rok 2011. Kolor ten pojawił się w sedanie M w 2010 roku i szybko stał się hitem wśród kupujących.

G37x GT. Wersja GT, ze skórzaną tapicerką i podgrzewanymi fotelami oraz wieloma innymi elementami wyposażenia zapewnia nie tylko luksus, ale – dzięki napędowi na cztery koła, będącemu wyposażeniem standardowym – także komfort jazdy o każdej porze roku. Gx to jedna z najpopularniejszych wersji G w Europie. Ma inteligentny system rozdziału momentu obrotowego ATTESA E-TS, montowany również w crossoverach EX i FX. Zachowuje właściwości samochodu tylnonapędowego, ale z auta samochodu z napędem na wszystkie koła. Gdy bowiem zajdzie potrzeba, na przednie koła może zostać przydzielone nawet do 50% momentu obrotowego. Przekładnia automatyczna z możliwością manualnej zmiany biegów łopatkami przy kierownicy podkreśla sportowy charakter samochodu, który osiąga przyspieszenie od 0 do 100 km/h w jedyne 6 sekund.

G37x GT Premium. W wersji GT Premium znajdziemy jeszcze więcej luksusu, możliwości i nowoczesnych technologii. Jest ona oparta na wersji G37x z potężnym silnikiem V6, siedmiobiegową przekładnią automatyczną i inteligentnym systemem napędu na wszystkie koła. Aby stworzyć technologicznie flagową wersję sedana G, dodano m.in.: inteligentny tempomat (ICC – Intelligent Cruise Control), pakiet Connectiviti+ obejmujący system nawigacji z twardym dyskiem i Music Boxem o pojemności 10 GB, system audio Bose® z 10 głośnikami, kamerę cofania i okno dachowe.

G37 S Premium. S Premium to najbardziej sportowy w charakterze członek rodziny G Sedan.
Swoje zalety zawdzięcza platformie konstrukcyjnej FM (front-midship) i połączeniu takich rozwiązań technicznych jak: napęd na tylne koła, cztery koła skrętne, wiskotyczny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, sportowe zawieszenie i ulepszone hamulce. Model ten, z silnikiem V6 i przekładnią automatyczną, został także wzbogacony o elementy zastosowane w GT Premium: sportowe fotele obszyte skórą oraz nowości technologiczne obejmujące inteligentny tempomat (ICC – Intelligent Cruise Control), pakiet Connectiviti+ z systemem nawigacji z twardym dyskiem i Music Boxem o pojemności 10 GB oraz system nagłośnieniowy Bose®.

źródło: Infiniti