X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

fiat bravo 2007 dane techniczne

Strona główna -> Fiat -> Bravo -> 2 (2007-dziś)

 



Fiat Bravo 2 (2007-dziś)

Fiat Bravo jest piękny w wielu wymiarach. Piękne są jego regularne, płynne linie nadwozia i eleganckie wnętrze. Piękno tkwi także w jego bogatym wyposażeniu i poczuciu bezpieczeństwa, jakie zapewnia pasażerom. Niezwykłej dbałości o detale i doskonałemu stylowi towarzyszy jednocześnie sportowy charakter, mający odzwierciedlenie w osiągach, technologii, przyjemności prowadzenia i bezpieczeństwie. Daj się ponieść wyobraźni, poczuciu dobrego smaku i własnemu wyobrażeniu piękna. Fiat Bravo zabierze Cię tam, gdzie tylko zechcesz.

Stylowa linia nadwozia Bravo stała się jeszcze bardziej efektowna dzięki nowym, lśniącym reflektorom i metalicznym wykończeniom kraty wlotu powietrza, dopasowanym do lusterek i klamek drzwi. Wybór dostępnych kolorów nadwozia został wzbogacony o dwa nowe lakiery.

Piękno i wygoda rzadko idą ze sobą w parze. Trzeba wyjątkowych umiejętności, aby stworzyć eleganckie i wyrafinowane wnętrze, które jednocześnie emanuje ciepłem, gościnnością i luksusowym komfortem. Nowe, eleganckie tapicerki i elementy wykończenia wnętrza sprawiają, że podróż Bravo jest prawdziwą przyjemnością.

Silniki. Dzięki szerokiemu wyborowi benzynowych i wysokoprężnych silników, zapewniających doskonałe osiągi i niskie zużycie paliwa, prowadzenie Bravo jest zawsze wspaniałym przeżyciem. Imponujące wartości momentu obrotowego nawet przy niskich prędkościach obrotowych sprawiają, że 120-konny turbodoładowany silnik benzynowy 1.4 16v T-Jet charakteryzuje się zadziwiającą elastycznością, której mogą pozazdrościć im znacznie większe jednostki napędowe. W gamie pojawia się także nowa jednostka 1.4 16v Mul t iAi r o mocy 140 KM. Technologia MultiAir, wprowadzona wraz z Fiatem Punto Evo, teraz dostępna jest też w Fiacie Bravo. Jeśli jednak wybierzesz silnik Diesla, możesz mieć pewność, że innowacyjne jednostki napędowe Multijet Euro 5 reprezentują najnowocześniejsze zdobycze technologii. Bravo może być napędzane jednym z gamy 16-zaworowych silników Diesla o pojemności 1,6 litra, z których każdy charakteryzuje się harmonijnym i niezawodnym działaniem, zapewniając doskonałą elastyczność dzięki imponującemu momentowi obrotowemu, również przy niskich prędkościach. Gama silników obejmuje jednostki napędowe o mocy 105 i 120 KM. 105-konny silnik Diesla o pojemności 1,6 litra wyróżnia się bardzo niskim zużyciem paliwa (4,9 l/100 km w cyklu mieszanym) i poziomem emisji spalin (129 g CO2/km), oferując przy tym znakomite
osiągi. Najmocniejszym silnikiem wysokoprężnym jest 165-konna, 16-zaworowa jednostka Multijet o pojemności 2 litrów. Zapewnia ona niezwykłe osiągi, spalając przy tym zaledwie 5,3 l paliwa na 100 km w cyklu mieszanym.

• 1.4 16v 90 KM benzynowy
• 1.4 T-JET 16v 120 KM benzynowy
• 1.4 T-JET 16v 120 KM Dualogic™
• 1.4 MULTIAIR 16v 140 KM
• 1.6 MULTIJET 16v 105 KM diesel
• 1.6 MULTIJET 16v 120 KM diesel
• 1.6 MULTIJET 16v 120 KM Dualogic™
• 2.0 MULTIJET 16v 165 KM diesel

Technologia T-Jet oznacza bardziej komfortową, relaksującą jazdę. Wystarczy nacisnąć pedał przyspieszenia, aby turbosprężarka zapewniła natychmiastowy zastrzyk mocy i energii.
Najnowsza technologia MultiAir to ostatnie osiągnięcie grupy Fiata w dziedzinie silników benzynowych. Nowe silniki to około 12% więcej mocy i 15% momentu obrotowego przy zużyciu paliwa zmniejszonym o około 15%.

Wszystkie silniki dostępne w Bravo wyposażone są w 6-biegową mechaniczną skrzynię biegów. Ponadto silnik benzynowy 1.4 16v T-Jet oraz wysokoprężny 1.6 16v Multijet (obydwa o mocy 120 KM) są również oferowane ze zautomatyzowaną przekładnią Dualogic™. 6-biegowa przekładnia Dualogic™ zapewnia możliwość pełnego wykorzystania potencjału silnika i zwiększa płynność jego pracy. Przekładnia Dualogic™ oferuje dwa tryby działania: sekwencyjny – obsługiwany za pomocą przełączników łopatkowych przy kierownicy, który obudzi w Tobie prawdziwie sportowy instynkt – oraz automatyczny, który poprawia komfort jazdy w miejskich warunkach. Tryb automatyczny oferuje ponadto możliwość wyboru jednej z dwóch charakterystyk działania: normalnej – opracowanej z myślą o maksymalnym komforcie lub ekonomicznej, która pozwala zminimalizować zużycie paliwa i emisję szkodliwych substancji.

Bezpieczeństwo. Bravo ustanawia nowe standardy w dziedzinie bezpieczeństwa czynnego i biernego. Standardy tak wysokie, że nowy model uzyskał w kategorii ogólnej oceny bezpieczeństwa 5 gwiazdek EuroNCAP. Specjalną uwagę poświęcono konstrukcji innowacyjnego układu hamulcowego. Obok systemu ABS z elektronicznym układem rozdziału sił y hamowania (EBD), obecnego we wszystkich wersjach Bravo, najmocniejsze wersje silnikowe wyposażono standardowo w system elektronicznej stabilizacji toru jazdy (ESP), zintegrowany z układem kontroli trakcji ASR/MSR, układem HBA (dla zapewnienia elektro-hydraulicznego wspomagania awaryjnego hamowania) oraz układem Hill Holder, ułatwiającym ruszanie na wzniesieniach. To jeszcze nie wszystko! Dzięki systemowi poduszek powietrznych Smar t 2, który dostosowuje parametry napełniania do siły zderzenia, poduszce powietrznej chroniącej kolana kierowcy, kur tynom powietrznym chroniącym głowy oraz bocznym poduszkom powietrznym zabezpieczającym okolice brzucha i klatki piersiowej, ochrona pasażerów w Bravo jest bardziej skuteczna niż kiedykolwiek przedtem. Bravo jest również wyposażone w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z napinaczami i ogranicznikami obciążenia, aktywne przednie zagłówki, system przeciwpożarowy FPS oraz reflektory biksenonowe dla zapewnienia lepszej widoczności. Bravo! Najwyższy poziom bezpieczeństwa w swojej klasie.


Bravo jest samochodem przyszłości. W jego doskonale wyciszonym wnętrzu znajdziesz najnowsze i najbardziej zaawansowane wyposażenie, które pozwoli Ci pozostać w kontakcie ze światem i czerpać maksymalną przyjemność z jazdy. System Blue&Me™ umożliwi Ci korzystanie z telefonu Bluetooth® w formatach MP3, WAV i WMA po podłączeniu dowolnego odtwarzacza multimediów do portu USB. A wszystko to przy użyciu poleceń głosowych i wyświetlacza na desce rozdzielczej – bez konieczności zdejmowania rąk z kierownicy. Aby zawsze prowadzić Cię do celu, nowy system Blue&Me™ może być również zintegrowany z modułem radiowo-nawigacyjnym Instant Nav, wyposażonym w jasny, 6,5-calowy wyświetlacz wysokiej rozdzielczości. Wczytywanie nowych map odbywa się za pomocą karty pamięci SD. Z myślą o komforcie kierowcy i pasażerów, wyposażenie Bravo obejmuje również doskonały system audio Hi-Fi, dwustrefową klimatyzację automatyczną, tempomat, przednie i tylne czujniki parkowania oraz czujniki deszczu i zmierzchu.

 

źródło: Fiat