X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

bmw serii 7 f01, dane techniczne, spalanie

Strona główna -> BMW -> Serii 7 -> F01 (2008-dziś)

 



Nowa gama silników: silnik benzynowy V8 z technologią Twin Turbo i bezpośrednim wtryskiem paliwa (High Precision Injection) jako wersja najwyższa (300 kW/407 KM), sześciocylindrowy silnik rzędowy o zoptymalizowanej mocy, z układem Twin Turbo i High Precision Injection (240 kW/326 KM), nowy sześciocylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny z turbosprężarką i układem Common Rail 3 (180 kW/245 KM). Wszystkie wersje silnika charakteryzują się niskimi poziomami zużycia paliwa i emisji spalin.


Sześciobiegowa skrzynia automatyczna o zwiększonej dynamice przełączania biegów w wyposażeniu standardowym wszystkich wersji silnikowych. Bardzo szybka i komfortowa zmiana biegów, znacznie bardziej ekonomiczna jazda, elektroniczna dźwignia zmiany biegów.

Koncepcja lekkiej konstrukcji jako kolejny element BMW EfficientDynamics: wykorzystanie stali wielofazowej i zgrzewanych profili stalowych w konstrukcji karoserii. Dach, drzwi, maska silnika i boczne panele wykonano z aluminium, podpora, na której opiera się sprężyna osi przedniej i amortyzatory jako odlew ciśnieniowy ze stopu aluminium, obudowa przekładni osi tylnej z aluminium, wszystkie silniki wyposażono w aluminiową skrzynię korbową.

Całkowicie nowa koncepcja układu zawieszenia, optymalizująca dynamikę i komfort jazdy: pierwsza limuzyna BMW z dwuprzegubową osią przednią i wyjątkową dla BMW, zespoloną osią tylną V, wykonanymi prawie w całości z aluminium. Zawieszenie pneumatyczne w wyposażeniu standardowym osi tylnej BMW 750Li oraz BMW 740Li. Hydrauliczna zębatkowa przekładnia kierownicza z aktywowaną na żądanie pompą wspomagania. Światowa premiera: opcjonalny, zintegrowany aktywny układ kierowniczy jako symbioza aktywnego układu kierowniczego z przodu oraz zależnego od prędkości skrętu tylnych kół.

Nowatorski, dynamiczny układ kontroli amortyzatorów ze standardowym układem dynamicznej kontroli jazdy. Dostrojenie amortyzacji, dynamiki przełączania biegów, progresji pedału gazu oraz charakterystyki pracy układu wspomagania kierownicy można zmienić w prosty sposób za pomocą odpowiedniego przycisku Dynamic Driving Control na konsoli środkowej (tryb KOMFORTOWY, ZWYKŁY, SPORTOWY). Specjalny tryb kontroli trakcji oraz ustawienie sportowe (SPORTS+) z możliwością zredukowania/wyłączenia układu DSC zapewnia wyjątkowo sportowe wrażenia jezdne. Układ Dynamic Drive z elektronicznym systemem redukcji przechyłów dostępny w wyposażeniu dodatkowym.

Wyjątkowe połączenie nowoczesnych systemów wspomagania kierowcy (w wyposażeniu opcjonalnym) w klasie pojazdów luksusowych: aktywny tempomat z funkcją Stop & Go oraz funkcja rozpoznawania pasa ruchu z wskaźnikiem ograniczenia prędkości, ostrzeżenie o zmianie pasa ruchu, wyświetlacz Head-Up, asystent świateł drogowych, BMW Night Vision po raz pierwszy z rozpoznawaniem osób, kamera przednia (Side View) i kamera cofania.

« < 1 2 3 > »