W tej gamie dostępne są teraz trzy wersje – wszystkie z automatyczną przekładnią i z napędem na tylne koła.
G37 GT Coupé. Wyróżnikami Coupé na rok 2011 są nowe kolory lakieru i dynamiczne wzory felg aluminiowych. Ekscytujące osiągi silnika V6 oraz mocarny wygląd to zaś stałe elementy Coupé. Nowe opcje kolorów, dostępne we wszystkich wersjach to malbec black (znany już z modelu sedan) oraz lapis blue. Oba dobrano tak, aby podkreślić wzór nowych 18-calowych felg wersji GT. W obu przypadkach mamy do czynienia z samonaprawiającą się zewnętrzną powłoką lakierniczą (Scratch Shield), która sprawia, że drobne zarysowania znikają bez śladu i karoseria pozostaje w nieskazitelnym stanie przez lata. Wśród opcji dostępnych dla tej wersji należy wymienić zestaw multimedialny (nawigacja satelitarna, nagłośnienie Bose, kamera cofania, Music Box), kosztujący 12 250 złotych.
G37 S Coupé. Ta wersja jest standardowo wyposażana w specjalnie zaprojektowany na rok 2011 tylny spojler oraz nowy wzór 19-calowych felg aluminiowych. Ponadto ma ona wszystko to, co powinien mieć samochód w opcji sportowej – cztery koła skrętne, wiskotyczny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, sportowe zawieszenie i ulepszone hamulce. Wersja S na rok 2011 jest zaprojektowana z myślą o rosnących potrzebach kierowcy.
G37 S Premium Coupé. Flagowa wersja Coupé łączy sportowy wygląd i najnowsze technologie w sposób właściwy tylko niewielu rywalom. Wyposażona jest we wszystkie funkcje ułatwiające prowadzenie, stosowane w wersji S, a także w przyjazny dla użytkownika pakiet multimedialny Connectiviti+ zawierający: sterowany głosem system nawigacji HDD z przewodnikami Michelin i bazą danych użytecznych miejsc w 3D, a także Music Box o pojemności 10 GB oraz system nagłośnieniowy Bose®. Model ten wyposażony jest także w inteligentny tempomat (ICC – Intelligent Cruise Control).
źródło: Infiniti