X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

vw passat b7 dane techniczne

Strona główna -> Volkswagen -> Passat -> B7 (2010-dziś)

 

Cały system został zoptymalizowany w porównaniu z pierwszą generacją: zasadniczo Park Assist w ramach możliwości technicznych potrafi zaparkować w wyjątkowo małych lukach (długość samochodu plus 80 centymetrów, wcześniej – plus 110 centymetrów), na zakrętach, na krawężnikach oraz między drzewami czy innymi przeszkodami. Także przy opuszczaniu miejsca parkingowego Park Assist radzi sobie nawet wtedy, gdy jest bardzo mało miejsca. Wystarczy zaledwie 50 centymetrów wolnej przestrzeni by system umożliwił kierowcy wyjechanie z miejsca, gdzie zaparkował.

Easy Open / bagażnik
. Jeżeli nowy Passat Limousine wyposażony jest w Keyless Access z funkcją Easy Open (system automatycznego otwierania/ zamykania i uruchamiania silnika), wystarczy odpowiedni ruch nogą za samochodem, aby otworzyła się pokrywa bagażnika. Umożliwia to czujnik zbliżeniowy w okolicy zderzaka, który rozpoznaje ruch. Każdy, kto mając zajęte obie ręce próbował kiedyś otworzyć bagażnik wie, jak praktyczna jest funkcja Easy Open. Naturalnie bagażnik otwiera się tylko przed osobą, która ma przy sobie kluczyk Passata.

Hak holowniczy. Kolejną nowością w Passacie jest elektromechaniczny hak holowniczy, ukryty w zderzaku. Odblokowuje się go elektrycznie przyciskiem umieszczonym w bocznym poszyciu bagażnika. Hak wysuwa się z pozycji spoczynkowej i przez naciśnięcie nogą jest blokowany w pozycji roboczej. Hak jest przystosowany do holowania przyczepy o masie do 2,2 tony. Tak duże obciążenie maksymalne może ciągnąć nowy Passat TDI 4MOTION o mocy 103 kW/140 KM i 125 kW/170 KM.

Aktywny klimatyzowany fotel z funkcją masażu. Kolejnym rozwiązaniem pochodzącym z wyższej klasy samochodów jest opcjonalny klimatyzowany fotel, zastępujący komfortowy fotel z poprzedniej generacji Passata. Nowy fotel również posiada funkcję masażu i ogrzewania, jednak po raz pierwszy zastosowano w nim aktywną wentylację, oferowaną dotychczas dla Passata CC. Kilka wentylatorów tłoczy chłodzące powietrze małymi kanalikami. Kierowca i pasażer mogą włączyć wentylację przyciskiem w obudowie fotela i ustawić jeden z trzech stopni mocy. Oddzielnie Volkswagen oferuje dla przednich foteli elektryczną regulację w 6 płaszczyznach z funkcją pamięci.

Oświetlenie Ambient. Podobnie jak Passat CC, także Passat Limousine i Passat Variant posiada nastrojowe oświetlenie wnętrza z listwami świetlnymi w drewnianych lub aluminiowych aplikacjach w drzwiach. Jasność można płynnie regulować pokrętłem oświetlenia wewnętrznego. Niezależnie od tego można ustawić intensywność światła w przestrzeni wokół nóg. Pośrednie oświetlenie tworzy przyjemną atmosferę w kabinie i wnętrze jest odbierane subiektywnie jako jeszcze większe.

« < 1 2 3 4 5 > »