X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Mercedes Sprinter dane techniczne

Strona główna -> Mercedes-Benz -> Sprinter -> 3 (2006-dziś)

 



Mercedes-Benz Sprinter 3 (2006-dziś)

Mercedes-Benz Sprinter to wybór numer jeden wśród nabywców aut użytkowych w klasie 3,5 t. Oferując trzy wersje rozstawu osi, cztery długości, trzy warianty wysokości i zakres dopuszczalnej masy całkowitej pojazdu między 3,0 a 5,0 ton, Mercedes-Benz Sprinter jest w stanie spełnić wszystkie wymagania stawiane przed pojazdami tej klasy. Szeroki wybór fabrycznie dostępnych zamkniętych wariantów nadwoziowych można podzielić na dwie podstawowe wersje: furgon i minibus,  z mnogością możliwości aranżacji miejsc siedzących.

Mercedes-Benz w wersji fabrycznej dostarcza  samochody osobowo-ciężarowe w trzech kategoriach długości, dysponujące przestrzenią ładunkową między 5,8 m²  a 9,2 m². Wszystkie te modele są również dostępne w wersji z podwójną kabiną (skrzynia ładunkowa od 4,3 do 7,7 m²). Mercedes-Benz Sprinter w wersji podwozia z pojedynczą bądź podwójną kabiną jest przystosowany do montażu różnorodnych zabudów, również tych ze specjalnym przeznaczeniem. Maksymalna ładowność Sprintera o DMC 5 ton sięga ponad trzech ton. Dostępne są także wersje podwoziowe pod zabudowę wyposażone w powiększoną kabinę, dzięki czemu w pojeździe znajdzie miejsce nawet siedem osób.

Mnogość wariantów z przeznaczeniem dla sektora budowlanego. W ramach programu „Mercedes-Benz VanSolution”, Mercedes-Benz poszerzył ofertę Sprinterów m.in. o pojazdy przeznaczone dla branży budowlanej. Trójstronne wywrotki Meiller dają nowe możliwości potencjalnych zastosowań. Nadwozia  z ruchomą skrzynią ładunkową występują w czterech wielkościach i są montowane na podwoziach pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 i 5,0 t. Tradycyjne elementy wyposażenia, takie jak prowadnice czy dobudowana przegroda czołowa, są opcją dla tych nadwozi. Program „Partnerzy pojazdów dostawczych Mercedes-Benz” ("VanPartner by Mercedes-Benz") zapewnia jeszcze bogatszą, wysokospecjalistyczną ofertę nadwozi. Szereg producentów oferujących doskonałe jakościowo nadwozia proponuje wywrotki trójstronne, nadwozia osobowo-ciężarowe ze skrzynią ładunkową, a także konstrukcje z dźwigiem załadowczym czy mobilne warsztaty.

Mercedes-Benz Sprinter: samochód dostawczy z temperamentem. Jedną z zalet wyróżniających model Mercedes-Benz Sprinter jest bogactwo wersji napędowych. Napęd na tylną oś zapewnia doskonałe walory trakcyjne, szczególnie przy dużym obciążeniu i podczas pokonywania wzniesień czy wyjazdu z kopalni, gdzie  niejednokrotnie panują ciężkie warunki terenowe.

« < 1 2 > »