X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Mercedes W213 Klasa E 2013, dane techniczne, ceny

Strona główna -> Mercedes-Benz -> Klasa E -> W213 (2013-dziś)

 



Jedną z nowych cech skrzyni jest czasowy tryb M - jeśli kierowca zmieni przełożenie ręcznie, po chwili przekładnia samoczynnie przełączy się na wydajny tryb w pełni automatyczny.

Dodatkową trakcję i stabilność - zwłaszcza w trudnych warunkach drogowych - zapewniają wersje z napędem na obie osie 4MATIC. Zawieszenie - podstawa doskonałego prowadzenia

Mercedes-Benz oferuje dla nowej Klasy E cztery konfiguracje zawieszenia:

  • zorientowane na komfort zawieszenie DIRECT CONTROL z selektywną kontrolą tłumienia w wersji standardowej i ELEGANCE
  • sportowe zawieszenie DIRECT CONTROL z selektywną kontrolą tłumienia i obniżonym o 15 mm prześwitem w wersji standardowej oraz AVANTGARDE
  • obniżone zawieszenie sportowe dostępne w połączeniu z pakietami Exterior Sports oraz AMG Sports
  • pneumatyczne zawieszenie AIRMATIC z elektronicznie sterowaną kontrolą tłumienia, montowane standardowo w wersjach V8 (kombi seryjnie występuje z pneumatycznym zawieszeniem i kontrolą prześwitu tylnej osi)

Wszystkie warianty zawieszenia odznaczają się niespotykaną wrażliwością i dopracowaną charakterystyką w celu zapewnienia najwyższego komfortu jazdy oraz bezpiecznego prowadzenia.

Każdy z reprezentantów rodziny Klasy E standardowo otrzyma w przyszłości elektromechaniczny układ kierowniczy Direct-Steer. Łączy on dostosowaną do prędkości jazdy siłę wspomagania ze zmiennym przełożeniem w całym zakresie kąta skrętu. Elektronicznie sterowana zębatkowa przekładnia kierownicza przyczynia się do zwiększenia efektywności.


Zalety elektromechanicznego układu kierowniczego Direct-Steer:

  • lepsza zwinność dzięki bardziej bezpośredniej charakterystyce
  • komfortowe manewrowanie i wygoda prowadzenia w całym zakresie prędkości
  • znaczny potencjał oszczędności energii, potrzebnej wyłącznie podczas wykonywania manewrów
  • współpraca z innowacyjnymi systemami wspomagania, np. Active Parking Assist

Wysokiej jakości wyposażenie. Już w standardzie nowa Klasa E oferuje bogate wyposażenie z zakresu komfortu i bezpieczeństwa. Lista opcji obejmuje teraz system HANDS-FREE ACCESS, który pozwala otworzyć i zamknąć tylną klapę bezdotykowo - wystarczy gest nogi pod tylnym zderzakiem i już, można zapakować zakupy.

« < 1 2 3 4 5 6 7 > »