X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

bmw x5 e70, dane techniczne, spalanie, zdjęcia

Strona główna -> BMW -> X5 -> E70 (2006-2013)

 



BMW X5 E70 (2006-2013)

Nowe BMW X5 umacnia swoją pozycję względem konkurencji, oferując nabywcom pełną gamę przeprojektowanych silników, niewielkie modyfikacje nadwozia oraz innowacyjne systemy wspomagania kierowcy. Konsekwentny rozwój modelu doprowadził do zwiększenia standardów w zakresie sportowych osiągów i wydajności, a także nowoczesnej estetyki i ekskluzywności. Jako klasowy lider, nowe BMW X5 przenosi przyjemność jazdy samochodem typu Sports Activity Vehicle na wyższy poziom. Jednocześnie, model ten nadal pozostaje punktem odniesienia dla wszystkich pojazdów z segmentu, który został stworzony przez pierwszą generację BMW X5.

Dzięki rozwiązaniom z zakresu BMW EfficientDynamics, wszystkie wersje BMW X5 osiągają optymalny stosunek osiągów do zużycia paliwa w odpowiedniej klasie silnikowej. Nowym, topowym modelem w gamie jest BMW X5 xDrive50i, którego silnik V8 z technologią BMW TwinPower Turbo i bezpośrednim wtryskiem paliwa (High Precision Injection) rozwija moc 300 kW/407 KM. Nowe BMW X5 xDrive35i napędzane jest 306-konnym (225 kW) sześciocylindrowym silnikiem rzędowym z technologiami BMW TwinPower Turbo, High Precision Injection i VALVETRONIC. W pełni aluminiowa sześciocylindrowa jednostka wysokoprężna z technologią TwinPower Turbo i bezpośrednim wtryskiem paliwa Common Rail, umieszczona pod maską modelu BMW X5 xDrive40d, rozwija moc 225 kW/306 KM i maksymalny moment obrotowy 600 Nm. Najwyższą wydajnością cechuje się z kolei model BMW X5 xDrive30d wyposażony w silnik o mocy 180 kW/245 KM, który zadowala się średnio 7,4 litra/100 km w cyklu pomiarowym UE. Wszystkie silniki spełniają normy emisji spalin Euro5.

Standardem we wszystkich wersjach nowego BMW X5 jest ośmiobiegowa przekładnia automatyczna. Dzięki nowoczesnej konfiguracji przełożeń i minimalnemu poślizgowi przekładni przy ruszaniu ta zaawansowana skrzynia biegów zapewnia wyjątkową dynamikę zmiany przełożeń, większą efektywność działania oraz komfort pracy najwyższego kalibru. Co więcej, automatyczna skrzynia biegów o ośmiu przełożeniach przyczynia się też do polepszenia osiągów i ogólnej wydajności.

Stylistyka nowego BMW X5 to w głównej mierze wyważone proporcje, nadające autu wyjątkowo dynamicznego i eleganckiego wyglądu.

Dzięki modyfikacjom przedniej i tylnej części nadwozia, stylistyka wszystkich wersji nowego BMW X5 odzwierciedla zwiększoną dynamikę układu napędowego. Większe boczne wloty powietrza z przodu oraz większe powierzchnie przednich i tylnych nakładek polakierowane w kolorze nadwozia informują o wyższej mocy jednostek napędowych oraz o drogowym przeznaczeniu samochodu. Atletyczny charakter nowego BMW X5 jest dodatkowo podkreślony przeprojektowanym zderzakiem tylnym, a także obwódkami końcówki układu wydechowego.

Podwójne okrągłe reflektory zastosowane w nowym BMW X5 uzupełniono diodowymi pierścieniami świetlnymi LED, które pełnią funkcję wyjątkowo eleganckich i efektywnych świateł do jazdy w dzień. W opcji dostępne są także reflektory ksenonowe. Przeprojektowane tylne światła w kształcie litery „L”, z których każde zawiera dwa jednolicie podświetlone rzędy diod LED, zapewniają nowemu modelowi typową dla marki rozpoznawalność nocą.

« < 1 2 3 > »