X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

audi q7 dane techniczne, wymiary

Strona główna -> Audi -> Q7

 



Audi Q7

Pierwszy model marki Audi w klasie SUV. Auto zostało zaprezentowane we wrześniu 2005 we Frankfurcie. Audi Q7 posiada wysoki komfort resorowania oraz ponadprzeciętną jak na tak masywne auto typu SUV dynamiką jazdy. Samochód przeznaczony jest zdecydowanie na drogi asfaltowe, ale mimo to poradzi sobie z trudniejszym terenem. W 2006 roku wyprodukowano specjalną, luksusową wersję 7-osobową.

 

Stylistyka: język dynamiki. Z przodu duża osłona chłodnicy Singleframe otrzymała nowe kontury, pionowe chromowane listwy kontrastują z czarnym, błyszczącym lakierem. Zmodyfikowane zostały także zderzaki: w dolnej części są pokryte czarnym lub popielatym kontrastowym lakierem, w zależności od koloru nadwozia. Osłona podwozia ma teraz w środkowej części zderzaka wyraźnie zaznaczone żebra.

Obok montowanych seryjnie reflektorów halogenowych Audi oferuje także wariant reflektorów ksenonowych „plus” i nową wersję adaptive-light, która łączy w sobie światła mijania i drogowe oraz specjalne światła do jazdy na autostradzie, a także układ doświetlania zakrętów i pobocza. W wersji z reflektorami ksenonowymi diody świateł do jazdy dziennej tworzą kształt litery „U”. Także kierunkowskazy - umieszczone jako proste linie przy górnej krawędzi wlotów powietrza - wykonane są z diod LED.

Widok z boku z przypominającą coupé linią dachu, płaskim pasem okien i pełnymi napięcia zaokrąglonymi płaszczyznami podkreśla dynamikę sylwetki Q7. Zmienione listwy w drzwiach stanowią interesujące akcenty. Koła ze stopu metali lekkich mają format 7,5 J x 18, a opony rozmiar 235/60. W wersjach z silnikiem V6 obręcze posiadają siedem, w wariantach V8 - sześć ramion.

Dolna część tylnego zderzaka także pokryta jest lakierem w kontrastowym kolorze. Pokrywa bagażnika, która częściowo zachodzi na tylne słupki dachowe tworząc kontur w kształcie litery „S”, w obrębie tablicy rejestracyjnej ma nową, wyjątkowo plastyczną formę. Aby obniżyć ciężar Q7, wykonano ją z aluminium, podobnie jak pokrywę komory silnika i błotniki. Seryjne diodowe światła tylne są bardzo rozpoznawalne.

Cztery z jedenastu kolorów lakierów dla Audi Q7 są nowością - biały Ibis, metaliczny popielaty Graphit, metaliczny brązowy Teak i metaliczny czarny Orca. Na życzenie Audi dostarcza pakiet aluminiowych elementów zewnętrznych obejmujący chromowane listwy w zderzakach i drzwiach, dolne części zderzaków w kolorze nadwozia oraz środkową część przedniego dolnego spojlera i dyfuzor w kolorze kontrastującym z resztą pojazdu.

Wnętrze: przestrone i wygodne. Dzięki rozstawowi osi 300 centymetrów mierzące 5,09 metra Audi Q7 oferuje naprawdę dużo miejsca we wnętrzu. Także zmienność jego kształtowania jest doskonała. Oparcia tylnej kanapy można składać w trzech częściach. Po złożeniu powstaje równa powierzchnia podłogi, a pojemność bagażnika zwiększa się z 775 do 2.035 litrów. W wersji ze skórzaną tapicerką środkowe siedzenie jest jeszcze bardziej komfortowo wyprofilowane.

W ramach wyposażenia dodatkowego można otrzymać wiele inteligentnych rozwiązań, na przykład przesuwaną tylną kanapę lub przesuwane komfortowe pojedyncze siedzenia. Ponadto dostępny jest trzeci rząd siedzeń dla pasażerów mierzących poniżej 1,60 metra, połączony z udoskonaloną wersją Easy-Entry.

« < 1 2 3 4 > »