Nazwa Fiat 600 obowiązywała od 2005 roku, a Fiat 600 jest jedynie lekko zmodyfikowanym Fiatem Seicento. Różnicą jest liczba miejsc – Fiat 600 jest rejestrowany jako pojazd z przeznaczeniem dla czterech osób. Aby uczcić 50 rocznicę wyprodukowania Fiata 600, Fiat zmienił we wrześniu 2005 nazwę Fiata Seicento na Fiat 600 (seicento oznacza 600 w języku włoskim).
Fiat 600 to samochód miejski wprowadzony na rynek w roku 1998 jako następca Fiata Cinquecento. Produkowany jedynie w Polsce w latach 1998-2009. Oferowany z silnikami o pojemności 0,9 dm³ i mocy maksymalnej 29 kW (39 KM) oraz 1,1 dm³, 40,5 kW (55 KM).
Poza wersjami osobowymi powstawały również odmiany użytkowe: Seicento Van i 600 Van.
Wersje Suite i Sporting występowały również z klimatyzacją.
W styczniu 2008 roku „Fiat 600” został wycofany z rynku europejskiego, poza włoskim i polskim (w oficjalnej sieci sprzedaży dostępna jest jedynie wersja Van). W 2008 roku z taśmy produkcyjnej tyskiej fabryki zjechało 25 166 szt. egzemplarzy modelu 600. Nieliczne z nich trafiły na polski rynek. Natomiast w 2009 roku z taśm miało zjechać 14 000 egzemplarzy, z których 15% miało zostać w kraju.
Tak samo jak Cinquecento, Seicento było dostępne w wersji elektrycznej Elettra, która cieszyła się powodzeniem w rzymskiej policji.
foto: Fiat