X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Peugeot 208 dane techniczne

Strona główna -> Peugeot -> 208

 



Ekologiczna „re-generacja”
Dzięki ograniczeniu emisji CO2 o 34 g/km w stosunku do modelu 207, Peugeot 208 zapewnia najniższy poziom emisji w swoim segmencie. Technologia jednostek napędowych najnowszej generacji oraz użycie mikrohybrydowej technologii e-HDi w niemal wszystkich wersjach przyczyniają się do poprawy właściwości aerodynamicznych pojazdu oraz do zmniejszenia jego wagi.

 

Pięć silników Diesla, z których cztery wyposażone są w system Stop&Start najnowszej generacji
(e-HDi) zapewniają emisję CO2 w przedziale od 87 g/km do 99 g/km oraz niskie zużycie paliwa – średnio 3,4 l/100 km.


Peugeot 208 to także nowa gama 3-cylidrowych silników benzynowych, 1,0 l oraz 1,2 l VTi, o wyjątkowo niskim zużyciu paliwa wynoszącym 4,3 l/100 km oraz emisji CO2 od 99 g/km.
To jednak nie wszystko. 25% masy wszystkich polimerów użytych do konstrukcji samochodu stanowią „zielone materiały” (pochodzenia naturalnego lub z recyklingu), dzięki czemu Peugeot 208 wkracza w nową erę eko-designu. Po raz pierwszy na świecie tylny zderzak oraz wentylator wykonane zostały z użyciem tylko i wyłącznie „zielonych materiałów”. Sam tylko zderzak produkowany w ten sposób pozwoli zaoszczędzić aż 1600 ton paliwa rocznie.

„Re-generacja” wrażeń z jazdy
Peugeot 208 oferuje nową przyjemność z jazdy, tak ważną dla marki Peugeot:

  • dzięki niewielkiej kierownicy, która zapewnia wyjątkową ergonomię, kierowca doświadcza zupełnie nowej zwrotności podczas jazdy,
  • dzięki prawdziwej harmonii pomiędzy komfortem a przyczepnością, będącej rezultatem długoletniego doświadczenia marki Peugeot w zakresie konstrukcji zawieszenia. Dodatkowym atutem są kompaktowe wymiary oraz zmniejszona waga pojazdu.

źródło: Peugeot

« < 1 2 > »