X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Mitsubishi Outlander 2012 dane techniczne

Strona główna -> Mitsubishi -> Outlander -> 3 (2012-dziś)

 



Przemyślne rozplanowanie. Inżynierowie MMC pracujący nad rozplanowaniem elementów samochodu otrzymali niewdzięczne zadanie uzyskania większego wnętrza w pojeździe zajmującym tyle samo miejsca na drodze, co poprzedni model. Poproszono ich, by nowy Outlander oferował:

  • jeszcze więcej wygody i miejsca, niż poprzedni model, wysoko ceniony właśnie za te cechy,
  • więcej rozwiązań podwyższających komfort podróży,
  • miejsce na wszystkie elementy hybrydowego układu napędowego PHEV,
  • A JEDNOCZEŚNIE powinien być wyraźnie lżejszy od poprzedniego Outlandera!...

… Inżynierowie wypełnili dokładnie postawione zadanie, uzyskując realne korzyści dla użytkowników samochodu.

  • Nowa kinematyka drugiego rzędu siedzeń (odchylane siedzisko i kładzione oparcie).
  • Nowa aranżacja wnętrza pozwoliła na uzyskanie przestrzeni ładunkowej o długości 1,69 m po złożeniu drugiego i trzeciego rzędu siedzeń (+ 335 mm w porównaniu do poprzedniego Outlandera). 
  • Podłoga bagażnika przebiega obecnie na poziomie uszczelki drzwi przestrzeni bagażowej, co ułatwia załadunek i rozładunek.
  • Podłoga przestrzeni bagażowej po złożeniu siedzeń jest płaska.
  • Siedzenia drugiego rzędu otrzymały zakres regulacji wzdłużnej wynoszący 250 mm (80 mm w poprzednim modelu), co zapewnia więcej miejsca dla pasażerów podróżujących w trzecim rzędzie 7-miejscowej wersji samochodu.
  • Ten sam drugi rząd siedzeń otrzymał łatwą w użyciu funkcję przesunięcia siedzeń celem ułatwienia dostępu do trzeciego rzędu siedzeń (zamiast składania siedzeń drugiego rzędu w poprzednim modelu).

Nowo zaprojektowany trzeci rząd siedzeń zastępuje wcześniej stosowane osobne fotele. Nowe siedzenia w trzecim rzędzie otrzymały również:

  • zoptymalizowaną ramę i strukturę sprężynowo-piankową, co zapewnia wyższy komfort podróży,
  • regulowane zagłówki,
  • podział 50/50,
  • kładzione oparcie,
  • uproszczenie funkcji składania i chowania w podłodze,
  • obniżenie masy o 10 kg,
  • możliwość instalacji fotelika do przewozu dzieci (w wersji europejskiej).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »