X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Mercedes Klasy S 2013 - dane techniczne, wymiary, wyposażenie

Strona główna -> Mercedes-Benz -> Klasa S -> W222 (2013-dziś)

 



W przypadku rozkładanego fotela Exclusive po stronie przeciwnej do kierowcy maksymalny kąt pochylenia oparcia wzrósł z 37 do rekordowych w segmencie 43,5 st. Dodatkowe podparcie dla łydek o regulowanej długości i kącie pochylenia, podnóżek oraz komfortowa poduszka zapewniają nową jakość relaksu w samochodzie. W specyfikacji First Class Rear tunel środkowy płynnie przechodzi w centralną tylną konsolę, wyposażoną w innowacyjne termouchwyty na kubki z wykorzystaniem modułu Peltiera. Mogą one chłodzić lub podgrzewać napoje przez dłuższy czas. Podobnie jak w przypadku fotela lotniczego, konsola centralna została wyposażona w dwa stoliki, rozkładane jednym ruchem ręki.


Multimedia: centrum komunikacji i hala koncertowa. W kolejnej odsłonie Klasy S debiutuje kompletnie nowa generacja multimediów, intuicyjna w obsłudze i wspomagana animacjami. System zapewnia dostęp do funkcji multimedialnych z każdego fotela. Najnowsza Klasa S jako pierwsza limuzyna jest także standardowo wyposażona w unikalny system Frontbass - zabudowane w ścianie grodziowej nadwozia głośniki niskotonowe wykorzystują blisko 40 l przestrzeni w belce poprzecznej i podłużnicach jako komorę rezonansową. W efekcie konwencjonalne głośniki niskotonowe w drzwiach są zbędne, a głośniki średniotonowe można było zainstalować wyżej. Poza lepszym brzmieniem umożliwiło to wygospodarowanie dodatkowych schowków. Alternatywą dla standardowego nagłośnienia są dwa najwyższej jakości systemy audio, opracowane we współpracy ze specjalistami firmy Burmester: Burmester® Surround Sound system oraz Burmester® High-End 3D Surround Sound system. Nowy system COMAND Online wzbogacono także o interaktywną prezentację funkcji nawigacyjnych: animowany kompas, informacje dla pasażera wzorowane na interfejsach wyświetlanych w samolotach ("Driveshow") czy dostęp do Google Maps na ekranie głównym i w drugim rzędzie siedzeń. Dzięki informacji drogowej w czasie rzeczywistym (Live Traffic Information) system nawigacji jest w stanie lepiej planować podróż.
 
Nadwozie: maksymalna stabilność i lekka konstrukcja. Wysoki poziom bezpieczeństwa biernego, wyśmienita sztywność oraz ekstremalnie niski poziom hałasu i wibracji - oto cele projektantów nadwozia nowej Klasy S. Zastosowaną tu trzecią generację hybrydowego nadwozia aluminiowego charakteryzuje o 50 proc. wyższy od poprzednika stosunek sztywności skrętnej w porównaniu do masy i rozmiarów samochodu. Od czasów typoszeregu 220 opracowanego w latach 90. udział aluminium w lekkiej, hybrydowej konstrukcji nadwozia wzrósł o ponad 50 proc., a jego masę udało się obniżyć poniżej wartości sprzed 20 lat, i to mimo znacznie wyższego poziomu komfortu, bezpieczeństwa oraz dodatkowych funkcji. W przypadku nowej Klasy S w punktach węzłowych zastosowano strukturalne wypełnienia piankowe. Cała karoseria, włącznie z dachem i przednią częścią, składa się z aluminium. Wysoki udział tego materiału możliwy jest dzięki włączeniu kompletnej gamy półproduktów aluminiowych (profili odlewanych i tłoczonych oraz blach). Bezpieczeństwo kabiny pasażerskiej zapewnia szerokie zastosowanie wysokowytrzymałej stali.

« < 1 2 3 4 5 6 7 > »