X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Ford C-Max dane techniczne testy

Strona główna -> Ford -> C-Max -> 2 (2010-dziś)

 



Główne rozwiązania techniczne wykorzystane w podwoziu Forda C-MAX obejmują nowy elektryczny układ wspomagania kierownicy (EPAS), optymalizację tylnego zawieszenia wielowahaczowego typu „Control Blade” i częściowo izolowanej przedniej ramy pomocniczej oraz standardowy nowy zaawansowany układ Torque Vectoring Control - TVC, który polepsza stabilność i kierowalność pojazdu podczas pokonywania zakrętów.

Inteligentne układy zwiększające bezpieczeństwo i różnorodność zastosowania
Jako pierwsze modele wprowadzane w ramach nowej globalnej platformy samochodów kompaktowych firmy Ford, europejskie Fordy C-MAX oraz Grand C-MAX zostały wyposażone w imponującą paletę zaawansowanych rozwiązań technicznych, spotykanych zazwyczaj wyłącznie w większych, bardziej luksusowych pojazdach.

Wśród tych nowinek technicznych są układy zwiększające różnorodność zastosowania pojazdu oraz bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów. Niektóre z tych innowacyjnych rozwiązań to:

  • Częściowo automatyczny układ ułatwiający parkowanie wzdłuż krawężnika w miejscach o ograniczonej przestrzeni
  • System sygnalizujący pojawienie się innego pojazdu w martwym polu widzenia kierowcy
  • Nastawny ogranicznik prędkości
  • Sygnalizator niezapiętych pasów bezpieczeństwa przy tylnych fotelach (wyłącznie Ford Grand C-MAX)
  • Elektrycznie uruchamiana blokada zamków tylnych drzwi
  • Elektrycznie otwierane drzwi tyłu nadwozia
  • Kamera cofania

źródło: Ford / Mototarget

« < 1 2 3 4 > »