X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Fiat Bravo Sport 2.0 MultiJet 165 KM test

2011-11-04
Strona główna -> Fiat -> Bravo -> 2 (2007-dziś)

Fiat Bravo Sport 2.0 MultiJet 165 KM - mocne oklaski

Materiały kiepskiej jakości, wysoka usterkowość, słabe jednostki napędowe… itd. Taki jest Fiat?

Z tą opinią zgodzi się wielu kierowców, którzy pamiętają Fiata za czasów Cinquecento czy Uno, które podbijały polski rynek na początku lat ’90 minionego stulecia. Niesiony tą „optymistyczną” opinią odbierałem testowego Fiata Bravo.


Stylistyka. Już na parkingu testowe Bravo zwróciło moją uwagę, mimo że nie wiedziałem czy to dokładnie tym samochodem będę jeździł. Ładny biały lakier, przyciemnione tylne szyby, 17-calowe felgi przez które nie trudno zauważyć czerwone elementy układu hamulcowego. Piękna, dynamiczna sylwetka sprawia wrażenie jakby samochód aż rwał się do jazdy.


Przód mimo że nie budzi najmniejszych zastrzeżeń zbyt mocno przypomina przód Fiata Grande Punto.


Za to chwile zachwytu przeżyłem obserwując tył testowego Bravo. Minimalizm w jak najbardziej pozytywnym tego słowa znaczeniu przejawiający się brakiem zupełnie niepotrzebnych „ozdobników”. Lubię to!

Duża ciemna szyba, estetyczny spoiler, szeroko rozstawione światła, dzięki którym łatwo rozpoznać Bravo na drodze, masywny zderzak. Projektantom idealnie udało się wkomponować tablicę rejestracyjną oraz światło przeciwmgielne i wsteczne. Dopełnieniem podkreślającym sportowe zacięcie testowego Fiata jest wystające, chromowe zakończenie tłumika.


Fani Alfa Romeo mogą się obrazić, ale zaparkowane tuż obok białej Giulietty, Bravo nie miało się czego wstydzić.


Wnętrze. Po otwarciu drzwi uwagę przyciągają czerwone dodatki użyte do wykończenia kabiny. Czerwień dodaje sportowego charakteru, a także sprawia że wnętrze jest bardziej przytulne. Bardzo spodobała mi się czerwona nić widoczna na skórzanej kierownicy, dźwigni zmiany biegów, hamulcu ręcznym czy na obrzeżach foteli. Dla równowagi bardzo nie spodobały mi się zamszowe elementy foteli łatwo „łapiące” kurz i drobne zabrudzenia, co psuje doznania estetyczne. Prezentowany Fiat przejechał już 68.000km, więc można też zauważyć niewielkie ślady zużycia wybranych detali.


Przed wejściem do kabiny zaglądam do bagażnika. 400 litrów pojemności to bardzo dobry wynik w klasie aut kompaktowych. Miejmy na uwadze, że pod podłogą znajdziemy pełnowymiarowe koło zapasowe. W testowym Bravo zamontowano subwoofer, który z pewnością pochłoną nieco przestrzeni bagażowej. W razie czego można ją powiększyć do 1.350 litrów składając tylną kanapę.

Tylna część kabiny oferuje sporo miejsca jak na auto mierzące 4.336 mm, jednak podróż w pięcioosobowym składzie mimo komfortowych siedzeń do najwygodniejszych może nie należeć.

« < 1 2 3 4 > »

Komentarze



zxr: W pl takiego samochodu szkoda, chyba, że z automatu powycinać mu dpfy,egry itp i użytkować go głównie na trasach. Tu z kolei mamy policyjne psy gończe, które nie dadzą nam wykorzystać potencjału, a w mieście od naszej płynności ruchu, zaciucha się silnik, i będą na allegro szroty z ...rozwiń cenami wyprzedażowymi.
2013-11-21 |  09:56:13
radush: Ten model, jak i inne Fiata jest świetny. Posiada bardzo dynamiczny design, i równie dynamicznie zachowuje się jego silnik. Samochód wykonany bardzo estetycznie, z wysokiej jakości materiałów, solidny i wytrzymały nawet w polskich warunkach. Tak więc trzeba przyznać że Fiatu za ten model ...rozwiń należą się Brava!
2011-11-12 |  13:53:07
ola: super autko dla dziewczyny z temperamentem jak ja
2011-11-04 |  18:05:51
ŚwieTlik: Auto ładne. Szkoda że w dzień trzeba tym autem jezdzić na xenonach. niepotrzebnie szybciej się zużywają. lepsze byłyby dzienne oddzielne źrodła światła jak np w mojej skodzie :) pozdrawiam
2011-11-04 |  09:21:37
Edek - Mikołów: do: ŚwieTlik Zawsze możesz sobie włączyć halogeny i bedziesz miał jak w sowjej Skodzie bo z tego co widze nowe Skody jako dzienne siwtla maja wlaczone wlasnie halogeny
2011-11-04 |  09:23:04
bbh: do: Edek - Mikołów Nie "halogeny" (światła p/mgł) tylko dedykowane światła do jazdy dziennej, zespolone w jednym reflektorze ze światłami p/mgł. Ale są to osobne żarówki (halogenowa do p/mgł i zwykła P21 do dziennych).
2012-10-23 |  23:18:31
Pokaż starsze komentarze