X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Audi A4 allroad quattro dane techniczne i wyposażenie

Strona główna -> Audi -> A4 Allroad

 



Długi rozstaw osi A4 allroad quattro pozwolił na uzyskanie optymalnej wygody dla pasażerów na tylnej kanapie. Uchwyty na kubki i duże schowki pozwalają na przewożenie butelek i innych przedmiotów potrzebnych w podróży. Opcjonalny pakiet schowków obejmuje dodatkowe kieszenie i siatki. Dla przednich foteli można wybrać środkowy podłokietnik ze schowkiem i gniazdkiem 12V. Miękko tapicerowany podłokietnik przesuwa się do przodu i do tyłu oraz zmienia się ich wysokość.

Zorientowany na kierowcę: kokpit. Kokpit jest wyraźnie zwrócony w stronę kierowcy, konsolę środkową pochylono o osiem stopni w lewo. Kierownica posiada regulację wysokości i odległości. Tablica rozdzielcza z dużymi, dobrze czytelnymi instrumentami prezentuje klasyczne elementy stylistyczne Audi. Środkowy wyświetlacz między prędkościomierzem, a obrotomierzem należy do wyposażenia seryjnego.

Przełączniki i przyciski montowanego seryjnie radia z CD chorus z ośmioma głośnikami o mocy 80 W umieszczone są wygodnie w konsoli środkowej. Pod nimi znajduje się pole obsługowe również należącej do wyposażenia seryjnego automatycznej klimatyzacji - nowoczesnej, wydajnej, cichej i komfortowej. Jako opcję Audi oferuje komfortową klimatyzację automatyczną, pozwalającą na podział wnętrza na trzy oddzielne strefy. Kolejnym elementem podwyższającym komfort podróżowania jest asystent świateł drogowych, który - sterowany światłoczułym czujnikiem - samoczynnie włącza i wyłącza światła. W przypadku reflektorów ksenonowych Plus zastosowano regulację zasięgu świateł: przy 120 km/h światła kierowane są lekko w górę, dostosowując się do jazdy na autostradzie.

Na środku kokpitu znajduje się duży monitor pokładowy z ekranem 6,5-cala. Przy radiach concert i symphony lub systemie nawigacji MMI plus jest on kolorowy. Elementy obsługowe Multi Media Interface znalazły miejsce na środkowym tunelu. Duże przyciski wokół centralnego pokrętła-przycisku pozwalają na intuicyjną obsługę. Również na tunelu znajduje się przycisk seryjnego elektromechanicznego hamulca postojowego. Na życzenie jego funkcje mogą być rozszerzone o Audi hold assist.

Sportowa elegancja: kolory i wykończenie. Sportowa elegancja charakteryzuje również zestawienie kolorów i materiałów. Na podłodze zastosowano welurową wykładzinę dywanową, podsufitka ma kolor srebrny Stern, beżowy Leinen lub czarny (opcja). Wyloty powietrza, przycisk hamulca postojowego i przełącznik świateł pokryte są aluminium, a listwy progowe zdobi specjalny napis allroad. Listwy dekoracyjne mają kolor Micrometallic platin, alternatywnie dostępne są wersje z aluminium Trigon, ciemnego drewna jesionowego z widocznymi porami, brązowego drewna laurel lub drewna orzechowego.

Wybierając tapicerkę siedzeń można zdecydować się na specjalną tkaninę allroad, dwa warianty skóry - Milano i Valcona - oraz kombinację skóry z Alcantarą. Skóra dostępna jest w siedmiu kolorach, dwa z nich połączone są z kontrastowymi, sportowymi szwami. Tkaniny tapicerki mogą mieć czarny lub jasnopopielaty kolor. Program Audi exclusive obejmuje inne eleganckie warianty skóry dla tych, którzy chcą zindywidualizować wnętrze swojego
A4 allroad quattro.

Silniki. Na początku sprzedaży Audi oferowało A4 allroad quattro z trzema silnikami: jednym benzynowym i dwoma dieslami - wszystkie trzy posiadają wtrysk bezpośredni z turbodoładowaniem i pracują w systemie TFSI względnie TDI. Imponują dużą mocą, dynamicznym przyspieszeniem, spokojną pracą i niskim zużyciem paliwa.

Silnik 2.0 TFSI, który cztery razy z rzędu otrzymał od międzynarodowego jury ekspertów tytuł „engine of the year“, w swoim aktualnym stadium ewolucji wyposażony jest jednocześnie aż w trzy najnowocześniejsze technologie - system Audi valvelift, który zwiększa dynamikę przyspieszania dzięki zmiennemu sterowaniu skokiem zaworów wydechowych, bezpośredni wtrysk benzyny FSI oraz turbodoładowanie. Wtrysk bezpośredni i turbodoładowanie już od lat stanowią w Audi zwycięski duet, co udowodnił samochód wyścigowy R8 swoimi triumfami w 24-godzinnym wyścigu Le Mans i wieloma innymi zwycięstwami.
 
źródło: Audi

« < 1 2 3 4 > »