X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Wzrost sprzedaży Audi w Polsce

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2013-02-04
Strona główna -> Audi -> A4 -> B8 (2008-dziś)

Wzrost sprzedaży Audi w Polsce

Pomimo niekorzystnych trendów na rynku samochodowym na całym świecie, sprzedaż aut segmentu premium utrzymuje się na stałym,

dobrym poziomie, a w ostatnim okresie nawet wzrasta. Także marka Audi, jako jedna z wiodących marek segmentu, zarówno w Polsce, jak i na świecie zanotowała wzrost sprzedaży.

Rok 2012 był dla Audi w Polsce rokiem bardzo korzystnym. Klienci kupili i zarejestrowali tu 5 111 samochodów, o 23,54 procent więcej niż w roku poprzednim. Tym samym, marka zwiększyła swój udział w rynku do 1,91 procenta. To najlepszy wynik od początku istnienia zorganizowanych struktur importerskich Audi w Polsce. Auta z czterema ringami są w tej chwili na drugim, jeśli chodzi o rejestracje, miejscu w segmencie premium w Polsce, z udziałem rzędu 22,59 procent.

Niewątpliwie, tak dobry wynik sprzedaży to w dużej mierze zasługa dwóch nowych modeli: Audi A3 i Audi A4, które na polskim rynku pojawiły się w 2012 roku.

Nowe Audi A4 jest teraz bardziej dynamiczne, oferuje aż cztery benzynowe silniki TFSI i sześć jednostek TDI, które stanowią wzorcowe połączenie sportowego charakteru i efektywności. Funkcjonalne i przestronne wnętrze modeli A4 jest teraz bardziej sportowe, linie są prowadzone płynnie, dominuje elegancja i czysta forma. Dodatkowo, nowe rozwiązania z dziedziny efektywności, dynamiki jazdy i systemów infotainment, czynią ten samochód ikoną marki.

Nowe Audi A3, którego światowa premiera miała miejsce podczas Targów Motoryzacyjnych w Genewie, a polska podczas Poznań Motor Show 2012, jest pojazdem pełnym zaawansowanych rozwiązań technicznych oraz innowacji we wszystkich dziedzinach. Nowe Audi A3 wykracza poza ustalone granice, wnosząc jakość klasy luksusowych limuzyn do segmentu samochodów kompaktowych premium.

Umocnienie się pozycji marki Audi na polskim rynku, to także zasługa intensywnie rozbudowującej się sieci dealerskiej marki. W najbliższych miesiącach będą uruchamiane następne placówki.

W roku 2013 Audi planuje dalsze zwiększanie sprzedaży i udziałów w polskim rynku. Rozwijać się będzie sieć dealerska i oferowane w niej programy sprzedażowe. Do umocnienia pozycji rynkowej przyczynią się także nowe modele wprowadzane na rynek w tym roku.

Swoją polską premierę w 2013 roku będą miały m.in. już w lutym Audi A3 Sportback, a w późniejszych miesiącach także Audi A3 Limuzyna, Audi RS7, Audi RSQ3, Audi RS6 Avant, Audi SQ5, Audi RS5 Cabriolet, Audi S3 i Audi S3 Sportback.

 

źródło: Audi

Komentarze