X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nagrody dla Audi

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2013-11-06
Strona główna -> Audi -> 50

Nagrody dla Audi

Nagrody dla Audi od sierpnia do października 2013.

German Design Award 2014: Nagroda dla Audi R8. Mimo, że do końca roku pozostało jeszcze kilka tygodni, już zostali ogłoszeni laureaci nagrody German Design Award 2014. Audi R8 wygrało w kategorii „Transport i przestrzeń publiczna“. Ponadto Audi A4 uhonorowano wyróżnieniem specjalnym „Special Mention“. Nagrodę German Design Award przyznaje Niemiecka Rada Wzornictwa (German Design Council). Nagradza się nią pionierskie stylistycznie produkty i projekty w Niemczech i na świecie. Oficjalnie, nagrody zostaną wręczone podczas międzynarodowych targów konsumenckich „Ambiente“ w lutym 2014 roku.

Audi A8 zdobywcą brytyjskiej nagrody „T3 Gadget Award”. Audi A8 zwyciężyło w konkursie „T3 Gadget Award“ w kategorii „Samochód roku“ – „Car of the Year“. Brytyjski magazyn T3, raz w roku honoruje tą nagrodą innowacyjne produkty. Audi A8 otrzymało ją „jako wyróżniający się przykład pod względem innowacji i wzornictwa“.

Audi A6 Avant zwycięzcą plebiscytu czytelników „Samochód rodzinny roku 2013“. Niemieckie czasopisma „AutoStraßenverkehr" i „ELTERN“ już po raz drugi uhonorowały Audi A6 Avant tytułem „Samochód rodzinny roku“, w klasie „od 35 do 40 tys. euro“. Audi Q5 w tym samym przedziale cenowym zajęło drugie miejsce. Około 35 000 czytelników obu magazynów wybrało swoich faworytów w siedmiu kategoriach. Miejsca na podium zajęły aż cztery samochody z Ingolstadt. W imieniu całej marki, nagrodę odebrał Markus Siebrecht, kierownik Działu Marketingu Audi w Niemczech.

„Chef Kombi 2013“: Pierwsze miejsce dla Audi A4 Avant i A6 Avant. Kolejne, podwójne zwycięstwo czterech ringów w plebiscycie magazynów specjalistycznych niemieckiego rzemiosła „handwerk magazin“ i „Deutsche Handwerks Zeitung“. Audi A4 Avant zwyciężyło w „klasie średniej“, natomiast model A6 Avant w kategorii „klasa wyższa“. Swoje zwycięstwo, oba samochody zawdzięczają głosom około tysiąca uczestników plebiscytu „Chef Kombi 2013“. Wręczone wyróżnienia podkreślają sukces obu modeli Audi. Po pierwszych ośmiu miesiącach tego roku, Audi A4 i Audi A6 okazały się być ulubionymi samochodami firmowymi klientów nieindywidualnych w Niemczech. Nagrody, z rąk prezesa niemieckiego Stowarzyszenia Przemysłu Motoryzacyjnego VDA Matthiasa Wissmanna i wydawcy Alexandra Holzmanna, odebrał Armin Villinger, kierownik Działu Zbytu Hurtowego i Bezpośredniego Audi AG.

J.D. Power: Chińczycy kupują chętnie Audi. Po raz piąty agencja badawcza J.D Power Asia Pacific, przeprowadzając badanie China New Vehicle Intender Studie SM (NVIS) 2013, sprawdziła, jakie nowe modele zakupiliby chińscy klienci w ciągu nadchodzących dwunastu miesięcy. Osoby zainteresowane kupnem nowego samochodu najczęściej wymieniały markę Audi, i to aż w trzech kategoriach. Audi A4 L wymieniło 54 procent potencjalnych kupców, co zapewniło mu pierwsze miejsce w jego klasie. W „segmencie luksusowym“ wygrało Audi A6 L zdobywając ponad 30 procent głosów. W segmencie „Luksusowy SUV“ Audi Q5 i Q7 zajęły pierwsze i drugie miejsce. Najważniejszymi kryteriami dla ankietowanych są jakość, bezpieczeństwo, osiągi i image marki. Łącznie, w badaniu uwzględniono 177 modeli 62 marek w 11 segmentach. Ponad 30 procent nabywców nowego samochodu ma zamiar zakupić samochód marki zagranicznej.

 

źródło: Audi

Komentarze