X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Peugeot 3008 2.0 HDi 110 kW 150 KM test

2011-10-27
Strona główna -> Peugeot -> 3008

Peugeot 3008 2.0 HDi 150 KM - z głową w chmurach

Komfortowa hybryda crossovera z minivanem dedykowana tym, którzy szukają alternatywy dla samochodów typu SUV.

Patrząc na polskie drogi stwierdzamy, że model 3008 nie jest zbyt popularnym Peugeotem w naszym kraju. Dlaczego? Na pierwszy rzut oka wizualnie nie zachwyca, cenowo do najtańszych nie należy. Przyjrzyjmy mu się bliżej.


Stylistyka. Peugeot 3008 jest dłuższy od modelu 308 jedynie o 8,9cm. Uwagę przyciągają duże 18-calowe koła, zwiększony prześwit, a także charakterystyczna sylwetka z mocno opadającą linią dachu. Wyraźnie zarysowane nadkola nadają autu bardziej atletycznego wyglądu. Całość ładnie dopełniają masywne drzwi i aluminiowe dodatki.


Patrząc na auto z przodu mamy wrażenie, że Peugeot 3008 to masywna terenówka, a nie rodzinny crossover czy minivan. Potężny wlot powietrza z charakterystyczną atrapą chłodnicy, wysoko umieszczone logo ładnie nachodzące na maskę, szeroko rozstawione reflektory i duża szyba. Elegancji dodaje srebrne wykończenie dolnej części zderzaka ładnie komponujące się ze srebrnymi bocznymi lusterkami.


Tył auta to duża szyba ładnie wkomponowana w klapę, charakterystyczne światła z daleka przypominające trójkąty równoramienne o nieregularnych podstawach, a także duży zderzak, którego dolną część obudowano czarnym plastikiem i srebrnymi dodatkami.

Wnętrze. Z uwagi na nieco wyższe niż w klasycznej osobówce zawieszenie w modelu 3008 łatwo i wygodnie można zająć miejsce w kabinie, jeszcze łatwiejsze jest wysiadanie z samochodu.


Zostańmy jednak dłużej w przytulnym wnętrzu. Jasno szare obicia drzwi oraz skórzana tapicerka w tym samym kolorze, delikatnie przyciemniony panoramiczny dach sprawiają, że kabina testowego Peugeota 3008 jest bardzo przestrzenna. W upalne dni dach można zasłonić roletą, która automatycznie wysuwa się po naciśnięciu przycisku znajdującego się na masywnym tunelu między przednimi siedzeniami. Na wspomnianym tunelu znalazł się też podłokietnik z olbrzymim i głębokim schowkiem, miejsce na napoje, gniazdo zapalniczki, włącznik hamulca postojowego oraz dźwignia zmiany biegów.


Przednie fotele regulowane w trzech płaszczyznach zapewniają wygodne podróżowanie. Kierowca ma bardzo dobrą widoczność we wszystkich kierunkach. Na trasie docenimy wysokie zawieszenie i co za tym idzie doskonałą widoczność do przodu. Przy manewrach na parkingu pomocne okazują się czujniki parkowania i wyświetlacz centralny informujący kierowcę z której strony samochodu znajduje się przeszkoda.

« < 1 2 3 4 > »

Komentarze



kryl: jezdze rok z silnikiem 1,6 110 km i jest wystarczajaco ,a po zatym tanio i przyjemnie .samochodzik o,kej z plusem
2018-03-31 |  20:16:03
Marcin PWr Mosty: Witam, Jeżdżę 3008 już od roku. Wersja Premium + (obecnie nazwana Allure), do tego skórzana tapicerka, skrętne ksenony, nawigacja. Po roku można już coś powiedzieć, a więc - moim następnym autem też będzie, mam nadzieję, 3008:) Cena wysoka, ale ja mam ogromna przyjemność z każdego ...rozwiń kilometra tym autem. Wcześniej jeździłem autami koncernów niemieckich (także nowych, z salonu). To są różne światy motoryzacyjne. Peugeot nastawiony jest na komfort i przyjemność, auta niemieckie na przemieszczanie się z miejsca A do B.
2012-03-23 |  13:51:05
Temi82: podoba mi sie 3008 tylko szkoda ze naped jedynie na przednia os
2011-10-27 |  09:21:23
DVD: Zajebista opcja z tym DVD. Szkoda że niemoża w trakcie jazdy ogladac :p
2011-10-26 |  23:48:54
Pokaż starsze komentarze