X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Honda CR-V dane techniczne

Strona główna -> Honda -> CR-V -> 3 (2006-2012)

 



Moc i moment obrotowy są podobne do wartości uzyskiwanych przez poprzedni silnik – 110 kW/150KM przy nieco niższych obrotach - 6200 obr./min. oraz 192 Nm przy 4200 obr./min.

Dzięki wyższej sprawności silnika, nowym skrzyniom biegów, a także redukcji współczynnika oporu powietrza, spalanie spadło z 9.0 i 9.3 l/100 km do znakomitego wyniku 8.1 i 8.2 l/100 km dla, odpowiednio, manualnej i automatycznej skrzyni biegów, w porównaniu z obecnym modelem. Emisja CO2 w modelach ze skrzynią manualną i automatyczną spadła do odpowiednio 192 i 195 g/km.

Poprawie uległy również osiągi – czas przyspieszania od 0 do 100 km/h zmniejszył się z 10.8 do 10.2 sekundy (skrzynia manualna) oraz z 13.1 do 12.1 sekundy (skrzynia automatyczna).

Modele z silnikiem benzynowym sprzężone są z nową, 6-biegową przekładnią manualną lub nowym, 5-biegowym automatem.

Uznany silnik wysokoprężny Hondy - 2.2 i-CTDi. Wprowadzenie w 2005 roku do gamy modeli CR-V zawansowanego silnika wysokoprężnego 2.2 i-CTDi pozwoliło na zyskanie jeszcze większej przewagi nad konkurencją szczególnie pod względem elastyczności na czwartym i piątym biegu. Tak doskonałe osiągi Honda zawdzięcza 140 KM uzyskiwanym przy 4000 obr./min. oraz 340 Nm generowanym przy zaledwie 2000 obr./min.

W trzeciej generacji modelu CR-V silnik przeszedł kolejne modyfikacje, dzięki czemu zmniejszono zużycie paliwa, a opory aerodynamiczne nowego modelu zmalały aż o 12 procent. W rezultacie, spalanie w cyklu mieszanym spadło z 6.7 do zaledwie 6.5 l/100 km, a emisja CO2 ze 177 do 173 g/km. Czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h również uległ poprawie z 10.6 do 10.3 sekundy. Modele z silnikiem diesla współpracują z 6-biegową przekładnią manualną.

Wydajny system napędu czterech kół Real Time 4WD. Dzięki systemowi napędu czterech kół Real Time 4WD, który włącza się automatycznie tylko wtedy, gdy jest to niezbędne, Honda CR-V oferuje bezpieczne prowadzenie na śliskiej drodze oraz dobre właściwości terenowe na nawierzchni nieutwardzonej. Wszystko to przy zmniejszonym zużyciu paliwa.

Kompaktowy i lekki system Real Time 4WD wykorzystuje dwie hydrauliczne pompy wspomagane jednokierunkowym sprzęgłem mechanicznym, które jeszcze precyzyjniej wykrywa moment uślizgu przednich kół. System przenosi o 20 % więcej momentu obrotowego na tylne koła niż obecne rozwiązanie, znacząco poprawiając stabilność pojazdu podczas ruszania z miejsca lub jazdy po śniegu czy śliskiej nawierzchni. Pozwala również zredukować hałas silnika i szumy toczenia kół, przyczyniając się do uzyskania lepszego komfortu akustycznego w kabinie pasażerskiej.

« < 1 2 3 4 5 6 7 > »