X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Volkswagen Taigun - zmodyfikowana wersja studyjnego SUVa

2014-02-05
Strona główna -> Volkswagen

Wnętrze – optymalne wykorzystanie przestrzeni. Nowoczesne wnętrze. Podobnie jak wygląd zewnętrzny, także wnętrze odzwierciedla ducha naszych czasów. Tym, którzy lubią smartfony lub tablety, spodoba się wygląd, jakość powierzchni i układ elementów obsługowych Taiguna. W kolorystyce i wykończeniu wnętrza wyraźnie zaznacza się kontrast elegancji i sportowo-funkcjonalnego charakteru samochodu terenowego. Beżowa tapicerka siedzeń ma strukturę plastra miodu, a sam materiał jest wytrzymały i łatwy do pielęgnacji. Kontrast do beżowej barwy siedzeń oraz optyczne nawiązanie do koloru lakieru stanowią pomarańczowe obszycia. Boki siedzeń pokryte są skórą syntetyczną.

Wytrzymałe powierzchnie. Podstawowe elementy drzwi oraz górną i dolną część tablicy rozdzielczej styliści pokryli materiałem o wyraźnej strukturze. Kieszenie w drzwiach, schowki w konsoli środkowej i pod tablicą rozdzielczą utrzymane są w kolorze nadwozia. Natomiast górna część tablicy rozdzielczej i obramowanie poszycia drzwi mają metaliczny, beżowy kolor. Wszystkie metalowe aplikacje wykonane są z matowego anodowanego aluminium.

Pojemność bagażnika: 996 litrów. Ten SUV jest doskonałym przykładem optymalnego wykorzystania przestrzeni. Za tylną pokrywą znajduje się 280-litrowy bagażnik, a po złożeniu tylnej kanapy pojemność wyposażonego w podwójną podłogę bagażnika Taiguna zwiększa się do 996 litrów. W pokrywie bagażnika (szerokość otworu: 900 mm) wbudowano schowki otwierane aluminiowym uchwytem.

Gwarantowana dobra widoczność. Wysoka pozycja siedząca jest typowa dla SUVa i zgodna z życzeniami klientów, którzy lubią samochody umożliwiające wygodne wsiadanie i wysiadanie oraz zapewniające optymalną widoczność. Odległość między siedziskiem a podsufitką z przodu wynosi 1.036 mm; z tyłu 980 mm. Dużo miejsca na nogi umożliwia wygodne podróżowanie z tyłu. Miejsce pracy kierowcy daje się optymalnie dopasować do każdej postury, na przykład kolumnę kierownicy można regulować w płaszczyźnie pionowej aż o 25 stopni.

Intuicyjna obsługa. Wszystkie elementy funkcjonalne wnętrza dają się obsługiwać absolutnie intuicyjnie. Najlepszym przykładem jest pokrętło dysz wentylacji w desce rozdzielczej, które w prosty sposób umożliwia regulację temperatury i intensywności nawiewu i odczytanie ustawień. W desce rozdzielczej Taiguna wbudowany jest system Infotainment z możliwością podłączenia wszystkich popularnych smartfonów. Z prawej strony systemu radiowo-nawigacyjnego znajduje się łączony regulator głośności i wyłącznik. Po podłączeniu smartfona, na ekranie pojawi się specjalna aplikacja Taigun Infotainment, korespondująca kolorystycznie z kolorami wnętrza.

Wszystko w zasięgu wzroku. Centralnie pod systemem Infotainment znajduje się wykonany z eleganckiego aluminium włącznik świateł awaryjnych (na środku) oraz przyciski ogrzewania tylnej szyby, funkcji rozmrażania, klimatyzacji i oświetlenia zewnętrznego. Nad systemem radiowo-nawigacyjnym na tablicy rozdzielczej umieszczone zostały trzy dodatkowe wskaźniki (ciśnienie oleju, temperatura płynu i ciśnienie doładowania). Trójramienna kierownica obszyta skórą, spłaszczona u dołu i bardzo dobrze leżąca w rękach, doskonale pasuje do sportowego charakteru pozostałych elementów.

Volkswagen z ciekawością oczekuje na reakcje gości targowych w Indiach oraz opinie mediów. Ich zdanie bez wątpienia zostanie uwzględnione w ostatecznej koncepcji modelu seryjnego.

 

źródło: Volkswagen

« < 1 2 3 > »

Komentarze