X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

VW Scirocco dane techniczne i osiągi

Strona główna -> Volkswagen -> Scirocco -> 3 (2008-dziś)

 

Sylwetka: Przesuwając dłonią przez reflektory, następnie przez błotnik i drzwi poczuje się, że płaszczyzny karoserii zmieniają kierunek względem siebie. Zależnie od perspektywy i kąta padania światła boczna część auta zmienia się jak mięśnie w ruchu. Ten tętniący siłą wizerunek podkreślają 17-calowe koła, które ze względu na szeroki rozstaw (z przodu 1.569 mm, z tyłu 1.575 mm) leżą prawie w jednej płaszczyźnie z nadwoziem.

Tył: Trójwymiarowa forma szerokich świateł tylnich to element najbardziej rzucający się w oczy. Charakter samochodu określany jest tutaj przez stosunek proporcji między dachem a partią „barków”. Jest ona wyraźnie zaznaczona, jako że dach jest węższy niż całe nadwozie. Takie proporcje są charakterystyczne dla wyczynowych i znacznie droższych samochodów sportowych.

Wnętrze: Scirocco jest pełnowartościowym czteroosobowym samochodem. Pełnowartościowy oznacza w tym przypadku, iż z mogą w nim wygodnie usiąść cztery dorosłe osoby. Nawet jeżeli kierowca ma 1,90 m wzrostu i ustawi sobie fotel tak, aby mu było wygodnie, z tyłu pozostaje nadal dość miejsca na nogi pasażera. Wygodę w tym nowym samochodzie sportowym gwarantują ponadto cztery sportowe siedzenia. Podobnie jak w nowym Passacie CC, także z tyłu Scirocco zamontowano ergonomiczne i idealnie wyprofilowane pojedyncze fotele. O wysoki poziom bezpieczeństwa dbają ponadto zagłówki połączone na stałe z oparciami tylnich foteli.

Aby ułatwić pasażerom zajęcie miejsca w tylnim rzędzie siedzeń przednie fotele wyposażono seryjnie w funkcję Easy-Entry. Czyli po odblokowaniu oparcia fotele przesuwają się do przodu a następnie automatycznie wracają do ustawionej przedtem pozycji.

Bagażnik: Przestronny jest również bagażnik. Wyposażony podobnie jak w kombi ma pojemność 292 litrów (do wysokości osłony części bagażowej). Po złożeniu oparć tylnych foteli pojemność zwiększa się do 755 litrów. Także w takim przypadku bagaż może bez obaw być układany aż po dach, ponieważ za przednimi fotelami można zamontować siatkę ochronną.

Kokpit: Kierowca i siedzący obok niego pasażer natychmiast odczują sportowy charakter i ergonomię wnętrza. Zarówno optycznie jak i pod względem dotyku na uwagę zasługuje starannie wykonana tapicerka drzwi. Armatura i instrumenty są rozmieszczone tak, aby ich obsługa była logiczna i prosta. Szczególną przejrzystością charakteryzuje się konsola środkowa z wysoko umieszczonymi elementami obsługowymi.

« < 1 2 3 > »