X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Honda CR-V dane techniczne

Strona główna -> Honda -> CR-V -> 3 (2006-2012)

 



Panoramiczny, przeszklony dach, znany z modeli Civic, jest standardowo dostępny w modelach Executive, a za dopłatą w wersji Elegance. Laminowane, przyciemniane szkło ciągnie się od przedniej szyby po tylną część przedziału pasażerskiego i zapewnia wyjątkowo pogodną i przestronną atmosferę. We wnętrzu kabiny, szkło podzielone jest na dwa panele o tych samych wymiarach. Sekcje zawierają dwie niezależne, sterowane elektrycznie rolety, które wykończono tym samym materiałem, co podsufitkę. W razie potrzeby, okna dachowe można przysłonić.

Tylne siedzenia – których podstawa dzieli się w stosunku 60:40, a oparcia w stosunku 40:20:20 – można przesuwać w zakresie 150 mm, zapewniając więcej miejsca dla pasażerów lub bagażu. Centralna sekcja może zostać złożona, zapewniając odpowiednią powierzchnię do transportu długich przedmiotów i wystarczającą ilość miejsca dla dwojga pasażerów. Po całkowitym złożeniu tylnych siedzeń, pojemny bagażnik pomieści dwa rowery górskie, bez potrzeby demontażu ich przednich kół.

Przedział bagażowy Double Deck. W części bagażowej nowej Hondy CR-V zastosowano wyjątkowo praktyczne rozwiązanie – system ‘Double Deck’. To innowacyjne rozwiązanie, standardowo montowane w wersji Elegance i Executive, a w opcji w wersji Comfort, wprowadza całkowicie nowy sposób transportu bagażu. Duża, wyjmowana półka, umieszczona 330 mm nad podłogą, pozwala na transport standardowej wielkości wózka dziecięcego na dolnym pokładzie. Oznacza to, że bagaż można podzielić na dwie części i na dole umieścić przedmioty, do których potrzeba łatwiejszego dostępu. Półka zawiera zawiasy ułatwiające jej otwieranie i może być łatwo zdemontowana lub umieszczona na podłodze bagażnika, gdzie doskonale wpasowuje się w specjalną wnękę.

Niewątpliwą zaletą tego rozwiązania jest możliwość ukrycia zawartości bagażnika przed wścibskimi oczami przechodniów oraz lepsze rozplanowanie przestrzeni bagażowej. Dodatkowym zabezpieczeniem jest wysuwana podwójna roleta ochronna.

Nowy silnik benzynowy 2.0. Do napędu Hondy CR-V posłużył silnik benzynowy o pojemności 2.0 litrów oraz poddany dalszym ulepszeniom 140 konny diesel 2.2 i-CTDi.

Nowa, benzynowa jednostka 2.0 pochodzi z tej samej rodziny, co silnik 1.8 SOHC i-VTEC z modeli Civic. Podobnie jak w mniejszej jednostce, silnik 2.0 zawiera najnowocześniejszy system Honda i-VTEC połączony z technologiami redukującymi tarcie. Dodatkową cechą układu i-VTEC jest możliwość opóźnienia zamknięcia zaworów dolotowych w połączeniu z pełnym otwarciem przepustnicy podczas jazdy z niewielkim obciążeniem, dzięki czemu zredukowane zostają straty spowodowane przetłaczaniem mieszanki i zmniejszone zostaje zużycie paliwa.

« < 1 2 3 4 5 6 7 > »