X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

honda legend 4 dane techniczne i wymiary

Strona główna -> Honda -> Legend -> 4 (2006-dziś)

 



Inteligentna struktura o lekkiej konstrukcji. Auta, w których zastosowano szereg technologii dbających o bezpieczeństwo i komfort zwykle ważą więcej niż ich gorzej wyposażone odpowiedniki. Dlatego większość koncernów oferuje podstawowe wersje swoich samochodów w “odchudzonej specyfikacji”. Honda stawia następny, bardziej logiczny krok i oferuje na prawie wszystkich rynkach w pełni wyposażony model Legend. Inżynierowie Hondy zadbali jednak o to, aby masa pojazdu nie była za wysoka, stosując inteligentną strukturę o lekkiej konstrukcji. Nadwozie – komponent o największej masie – cechuje się odśrodkowo formowanymi żelaznymi walcami o cienkich ściankach zastosowanymi w miejscu ich ciężkich, metalowych odpowiedników. Dodatkowo maska, przednie błotniki i elementy silnika, takie jak ramy pomocnicze i wahacze, zostały wykonane z aluminium; wał napędowy został wykonany z lekkiego i odpowiednio wzmocnionego materiału kompozytowego z włókien węglowych. Zastosowanie tego rodzaju materiałów pozwala utrzymać masę 5-metrowego pojazdu poniżej 1885 kg, zapewniając jednocześnie doskonałą sztywność nadwozia.

Komfort. Wnętrze Hondy Legend łączy w sobie luksus z lekką stylistyką, tworząc atmosferę, będącą uzupełnieniem atletycznego wyglądu auta. Zastosowano tu również liczne technologie, które umożliwiają szybkie i intuicyjne korzystanie z pokładowych urządzeń. Szczegółowo zaplanowana kabina pasażerska pozwala kierowcy poczuć się komfortowo, eliminując czynniki rozpraszające jego uwagę.

Szczególny nacisk położono na jakość materiałów wykończeniowych. Ergonomiczne fotele pokryte perforowaną skórą tworzą sportową i jednocześnie ekskluzywną atmosferę. Deskę rozdzielczą ozdabiają wstawki z drewna klonowego, a centralną konsolę z panelami sterowania systemem audio, klimatyzacją i nawigacją wykończono satynowo-metalowymi elementami, które nadają wnętrzu futurystycznej atmosfery. Główne instrumenty i duży ekran nawigacyjny są łatwo czytelne. Wszystkie przyciski sterowania są w zasięgu rąk kierowcy.

Silnik/skrzynia biegów – doskonałe źródło mocy. Nowy, 3.5-litrowy silnik SOHC VTEC V6 to źródło najbardziej zaawansowanych technologii i ogromnej mocy. Nowoczesna, aluminiowa jednostka z 4 zaworami i systemem kontrolowanych elektronicznie zmiennych faz rozrządu produkuje 217 kW (295 KM) przy 6200 obr./min. Maksymalny moment obrotowy 353 Nm osiągany przy 5000 obr./min. zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 7.3 sekundy i prędkość maksymalną 250 km/h.

Standardowa, 5-biegowa przekładnia automatyczna pozwala na manualną zmianę przełożeń – kierowca może zmieniać biegi za pośrednictwem dźwigni umieszczonej w konsoli centralnej lub poprzez łopatki przy kierownicy. Skrzynia biegów, łącznie z inteligentnym systemem zmiany przełożeń Grade Logic Control, zapewnia stałą siłę napędową, szczególnie podczas jazdy na wzniesieniach. System Shift Hold Control współpracuje z elektronicznym pedałem przyspieszenia i pozwala na sportową jazdę po krętych drogach. Obydwa systemy działają jednocześnie, redukując niepotrzebne zmiany przełożeń w trybie automatycznym podczas wjazdu na wzniesienia czy w zakrętach.

« < 1 2 3 4 > »