X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Sportowy i elegancki czterodrzwiowy sedan uzupełnia ofertę Opla Astry

2012-06-06
Strona główna -> Opel -> Astra -> J (2009-dziś)

Tył samochodu wyróżnia się stromą płaszczyzną tylnej szyby, zintegrowanym spojlerem oraz potężnym i zachodzącym głęboko na boki auta zderzakiem. Kształt tylnych świateł nawiązuje do innych wersji Astry. Subtelne przetłoczenie między światłami optycznie poszerza samochód bez uszczerbku dla jego zgrabnej sylwetki. Część lampy znajduje się już na tylnym pasie pokrywy bagażnika, co także jest charakterystyczne dla innych modeli Opla. Wnęka na numer rejestracyjny w zderzaku współgra z kształtem tylnej klapy. Wszystkie te elementy tworzą wyważoną i harmonijną sylwetkę pojazdu.

Mark Adams, wiceprezes ds. stylistyki, mówi: „Modele Astry charakteryzują się wzornictwem, w którym eleganckie kształty i kontury łączą się z niemiecką precyzją, tworząc bardzo dynamiczną całość. Każda odmiana nadwoziowa ma indywidualny styl. Uważamy, że wprowadzana właśnie na rynek czterodrzwiowa Astra to najelegantsze auto o najlepszych proporcjach wśród dostępnych obecnie pojazdów kompaktowych”. Klienci, którzy chcą jeszcze bardziej wizualnie uatrakcyjnić swoje czterodrzwiowe Astry, mają do wyboru szeroką ofertę opcjonalnych kół o średnicy do 19 cali.

Najnowocześniejsza technologia i typowe atuty Astry w segmencie sedanów
Sportowy i elegancki czterodrzwiowy sedan, z typowymi cechami Astry i licznymi ciekawymi rozwiązaniami technicznymi, w tym również unikatowymi lub niespotykanymi w tym segmencie, to model przeznaczony dla klientów z wysokimi oczekiwaniami wobec samochodu. System Advanced Forward Lighting (AFL+) z biksenonowymi reflektorami oraz mnóstwo wyrafinowanych funkcji oświetlenia, takich jak zmienny rozkład wiązki światła, doświetlanie łuków i zakrętów oraz asystent świateł drogowych, znacznie podnoszą aktywne bezpieczeństwo. Adaptacyjny system podwozia FlexRide automatycznie dostosowuje charakterystykę amortyzatorów do warunków drogowych i umożliwia wybór jednego z trzech trybów jazdy: „Standard”, komfortowy „Tour” lub przekazujący więcej informacji o nawierzchni „Sport”. Jedną z opcji są przednie fotele o podwyższonej ergonomii, z certyfikatem „Akcji na rzecz zdrowych pleców” (Aktion Gesunder Rücken e.V – AGR). Pojazd może być wyposażony w  kilka systemów informacyjno-rozrywkowych, zapewniających jednocześnie relaks, jak i bezpieczeństwo w czasie jazdy. Najwyższy model nawigacji Navi 900 może wyświetlić mapy ponad 30 europejskich krajów zapisane na karcie SD wraz z cyfrowymi wskazówkami dotyczącymi trasy.

Kompaktowe sedany jako szansa wzrostu
Nowa czterodrzwiowa wersja Opla Astra sedan to ważne uzupełnienie obecnej generacji tego udanego modelu. W Europie Zachodniej, zwłaszcza w Niemczech i Hiszpanii, specjaliści Opla w dziedzinie marketingu  zauważają możliwości wzrostu dla nowej Astry jako kompaktowej i bardziej przystępnej alternatywy wobec czterodrzwiowych sedanów z wyższego segmentu. Duży popyt na kompaktowe samochody trójbryłowe zgłaszają też szybko rozwijające się rynki z Europy Środkowej i Wschodniej, w szczególności Rosja i Turcja.

Światowa premiera nowej wersji nadwoziowej Astry nastąpi podczas Salonu Motoryzacyjnego w Moskwie. (29 sierpnia–9 września 2012).

W Polsce ogłoszenie oferty cenowej, a tym samym możliwość składania zamówień na Nową Astrę w wersji sedan planowana jest na ostatni tydzień czerwca 2012. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach Opla w ostatni weekend września 2012.

 

źródło: General Motors

« < 1 2 > »

Komentarze