X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowa Honda CR-V oficjalnie

2012-07-19
Strona główna -> Honda -> CR-V -> 4 (2012-dziś)

Nowa Honda CR-V oficjalnie

Zaprezentowana w 1995 roku podczas Salonu Samochodowego w Tokio, Honda CR-V była jednym z pierwszych przedstawicieli nowej generacji aut typu „soft roader”.

Samochód szybko stał się punktem odniesienia dla innych konstrukcji z tego segmentu, dzięki swoim praktycznym rozmiarom, wysokiej jakości wykonania i ponadprzeciętnej wszechstronności.

Teraz japoński producent prezentuje najnowsze wcielenie bestsellerowego SUVa, który już niedługo pojawi się w sprzedaży. W porównaniu z modelem poprzedniej generacji, długość i wysokość Hondy CR-V zostały zredukowane odpowiednio o 5 i 30 mm, co nie miało jednak negatywnego wpływu na przestronność kabiny pasażerskiej. Nowy model jest bardziej agresywny i aerodynamiczny, ma wydatniej wyrzeźbione linie nadwozia, a także wyraźniej zaznaczoną sekcję czołową. Honda CR-V została zaprojektowana jako samochód globalny, mimo to wersja europejska zawiera kilka elementów stylistycznych nadwozia opracowanych specjalnie na potrzeby tego rynku. Przeprojektowany przedni zderzak podkreśla dynamiczny charakter auta, natomiast przednie światła do jazdy dziennej LED oraz tylne światła LED wyróżniają ten model na tle konkurencji.

Po złożeniu tylnych siedzeń, bagażnik Hondy CR-V ma pojemność 1648 litrów, natomiast przy zastosowaniu dojazdowego koła zapasowego pojemność wynosi 1669 litrów. Standardowo, bagażnik ma 589 litrów pojemności. Długość przestrzeni ładunkowej została zwiększona o 140 mm do 1570 mm, natomiast próg załadunku został obniżony o 25 mm. W bagażniku Hondy CR-V zmieszczą się teraz dwa rowery górskie lub cztery torby golfowe.

Eksploatację nowej Hondy CR-V ułatwia także bezkluczykowy system dostępu do wnętrza oraz elektrycznie sterowana pokrywa bagażnika.

Wiele uwagi poświęcono ograniczeniu hałasu silnika i szumów dobiegających z nawierzchni do kabiny pasażerskiej. Rezultatem tych działań jest obniżenie hałasu we wnętrzu o 3 dB w porównaniu z Hondą CR-V poprzedniej generacji.

Wysoką jakość wykonania potęguje bogate wyposażenie seryjne. Uwagę przykuwa 5-calowy „inteligentny” wyświetlacz wielofunkcyjny i-MID (Multi-Information Display), który steruje funkcjami systemu audio, telefonu i nawigacji satelitarnej (jeśli jest w wyposażeniu).

Wysokość siedzisk tylnych foteli została obniżona o 38 mm w porównaniu z modelem obecnej generacji, co zaowocowało uzyskaniem bardziej komfortowej pozycji siedzącej i zwolnieniem miejsca nad głową. Co więcej, nowy design tylnych siedzeń pozwolił inżynierom Hondy na zastosowanie systemu łatwego składania tylnej kanapy jednym ruchem w proporcji 60:40.

« < 1 2 > »

Komentarze