X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

nowe volvo s60 dane techniczne, spalanie

Strona główna -> Volvo -> S60 -> 2 (2010-dziś)

 



Układ Pedestrain Detection jest częścią układu Collision Mitiagtion Support z funkcją automatycznego hamowania i pozwala na uniknięcie uderzenia w pieszego przy prędkościach do 35 km/h, w przypadku gdy kierowca nie zareaguje. Przy wyższych prędkościach głównym celem jest maksymalne zmniejszenie prędkości uderzenia w pieszego. Uderzenie w pieszego z mniejszą prędkością oznacza znaczącą redukcję poważnych obrażeń u pieszego.  Np. jeżeli w wyniku działania układu Pedestrian Detection prędkość zostanie zmniejszona z 50 km/h do 25 km/h ryzyko śmiertelnych obrażeń pieszego spada o ponad 20%, a w pewnych przypadkach nawet o 85%.

Nowe S60 jest pierwszym sedanem na rynku wyposażonym w system ASC (ang. Advanced Stability Control) podczas agresywnej jazdy poprawia prowadzenie auta, pokonywanie zakrętów i wykonywanie szybkich manewrów. Układ ASC posada czujniki poprzecznego przechylenia samochodu, dzięki czemu możliwe jest wykrycie tendencji do "zarzucenia" już w bardzo wczesnej fazie poślizgu. To oznacza, że układ DSTC zadziała wcześniej i precyzyjniej juz w początkowej fazie poślizgu bocznego, znacznie poprawiając prowadzenie pojazdu w zakrętach. Kolejnym nowym rozwiązaniem zastosowanym w nowym S60 jest układ CTC ang. Corner Traction Control, który sterując jednocześnie przyhamowywaniem kół po wewnętrznej stronie łuku kieruje więcej mocy do kół znajdujących się po zewnętrznej stronie łuku.


Układ hamulcowy na najwyższym technicznym poziomie to kolejna cecha wyróżniająca nowe Volvo S60. Ten prestiżowy sedan jest wyposażony w wiele układów, które współdziałając zapewniają najkrótszą możliwą drogę hamowania we wszystkich możliwych sytuacjach drogowych.

Wyjątkowa jakość wnętrza
Wnętrze nowego Volvo  S60 zostało wykonane z najwyższą dbałością o detale. Chociaż skupiono się na szczegółach zorientowanych na kierowcę, to S60 nadal jest pięcioosobowym autem, oferującym komfortową przestrzeń dla wszystkich pasażerów. Tylne siedzenie zostało zaprojektowane tak, aby osoba siedząca pośrodku czuła podparcie po bokach. Ponadto miejsce na kolana powiększono o 30 mm, a otwór bagażnika rozszerzono o 107 mm, w porównaniu do modelu S60 poprzedniej generacji.

« < 1 2 3 > »