X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

vw passat variant b6 dane techniczne

Strona główna -> Volkswagen -> Passat -> B6 (2005-2010)

 



Silniki wysokoprężne. Wszystkie silniki TDI zostały zamontowane w tym modelu po raz pierwszy. Są to trzy jednostki o mocy 77kW / 105 KM, 103 kW / 140 KM i 125 kW / 170 KM. Silniki wysokoprężne były sukcesywnie oferowane także z filtrem cząstek stałych. Najmocniejszy motor TDI, podobnie jak silnik o mocy 103 kW, posiadają niezwykle nowoczesny, wysokociśnieniowy układ wtryskowy z piezoelektrycznymi pompowtryskiwaczami.


Benzynowe jednostki napędowe o mocy 85 kW, 110 kW i 147 kW mogą być również połączone z wygodną, sześciobiegową przekładnią automatyczną, oba mocniejsze silniki TDI – z nowoczesną, preselekcyjną skrzynią biegów (DSG). Oferowano także modele z napędem na wszystkie koła 4MOTION.

Wnętrze. Wnętrze nowego Passata charakteryzuje się niezwykle przejrzystą, szlachetną i elegancką stylistyką, materiałami najwyższej jakości i rozwiązaniami technicznymi, których głównym zadaniem jest ułatwienie życia pasażerom. Celem obranym przy projektowaniu tego auta było uzyskanie perfekcyjnej ergonomii i łatwości obsługi. Kokpit Passata jest bardziej niż kiedykolwiek dopasowany do kierowcy, z przejrzyście rozmieszczonymi elementami funkcyjnymi. Wnętrze może posiadać również cechy bardzo indywidualne, między innymi dzięki czterem liniom wyposażenia, czterem niezależnym od wersji zestawom kolorystycznym oraz elementom dekoracyjnym z drewna szlachetnego lub aluminium.


TECHNOLOGIE

Elektroniczny hamulec postojowy: Po raz pierwszy w tej klasie samochodów Passat wyposażony jest seryjnie w elektroniczny hamulec postojowy, uruchamiany przyciskiem. Dzięki elektronicznemu sterowaniu i powiązaniu z innymi układami hamulec ten posiada kilka nowych funkcji, takich jak na przykład dynamiczna funkcja hamulca awaryjnego, dynamiczne wspomaganie ruszania (np. pod górę) i automatyczna funkcja Hold (postój przed światłami bez potrzeby stałego wciskania pedału hamulca).


System uruchamiania i zamykania: obsługiwany pilotem system uruchamiania i zamykania Passata jest całkowitą nowością. Nie ma już klasycznego kluczyka, zastępuje go pilot do otwierania i zamykania centralnego zamka, który jest prawie całkowicie chowany po prawej stronie kierownicy; silnik można zapalić wciskając po prostu nadajnik. Jeżeli Passat jest wyposażony w udostępniony po raz pierwszy w tej serii modeli Keyless-Entry-System, silnik uruchamia się wciskając przycisk.


Automatyczny układ utrzymywania odległości od pojazdu jadącego z przodu: Passat B6, jako pierwszy w tym segmencie, oferowany był z układem automatycznego utrzymywania odległości, zaprezentowanym przez Volkswagena po raz pierwszy w Phaetonie. System jest obsługiwany dźwignią na kolumnie kierownicy. Po uruchomieniu tego układu Passat zwolni automatycznie z prędkości ustawionej wcześniej na tempomacie, jeżeli odległość do jadącego z przodu pojazdu zmniejszy się przekraczając określoną granicę bezpieczeństwa. Gdy pas ruchu przed Passatem będzie znów wolny, auto przyspieszy do ustawionej wcześniej prędkości.

« < 1 2 3 > »