X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Peugeot 2008

2013-03-02
Strona główna -> Peugeot -> 2008

System obsługuje 11 „inteligentnych” aplikacji (MyPeugeot, Michelin Traffic, Michelin Guide, Michelin Travel, ViaMichelin, Fuel, Parking, Tellmewhere, Weather, PagesJaunes, Trip Advisor), które analizują dane pochodzące z pojazdu – aktualną prędkość, przebieg, zasięg, pozycję według GPS. W przyszłości Peugeot planuje stworzyć sklep z aplikacjami dla potrzeb systemu Peugeot Connect Apps, gdzie sprzedawane będą aplikacje społecznościowe, e-mailowe, informujące o ciśnieniu opon oraz dostępnych automyjniach. Ponadto system można będzie rozbudować o gry, kalkulator czy dostęp do Wikipedii. Dzięki specjalnemu portalowi użytkownik będzie mógł również dokonać konfiguracji konta na MyPeugeot przy pomocy własnego komputera.


System Grip Control – poprawa trakcji. Niezależnie od nawierzchni i warunków pogodowych system Grip Control zapewnia kierowcy pełną kontrolę nad pojazdem. Prowadzący może w każdej chwili, przy pomocy pokrętła w konsoli środkowej, zmienić tryb pracy układu. Do wyboru ma pięć trybów jazdy:

  • Tryb standardowy przeznaczony do jazdy w normalnych warunkach drogowych, gdy nie ma wysokiego ryzyka poślizgu kół.
  • Tryb Śnieg dostosowuje indywidualną charakterystykę pracy kół do śliskiej nawierzchni. Po przekroczeniu prędkości 50 km/h system automatycznie przechodzi w standardowy tryb pracy.
  • Tryb Off-Road pozwala na pewną i przewidywalną jazdę po śliskiej nawierzchni (błoto, trawa). System ułatwia ruszanie, przekazując maksimum momentu obrotowego do tego z kół napędowych, które aktualnie wykazuje lepszą przyczepność. W trybie tym system działa jak samoblokujący się mechanizm różnicowy. Tryb Off-Road wyłącza się automatycznie przy prędkości powyżej 80 km/h.
  • W trybie Piasek system utrzymuje jednoczesny poślizg obu kół napędowych, aby ułatwić ruszanie na grząskiej nawierzchni i zapobiegać zakopaniu się w piasku. Tryb ten pozostaje aktywny do 120 km/h, a następnie przełącza się w tryb standardowy.
  • W trybie ESP Off kierowca ma możliwość całkowitej dezaktywacji układu ESP oraz Grip Control i może samodzielnie panować nad właściwościami trakcyjnymi pojazdu. Tryb ten wyłącza się powyżej 50 km/h.

Dzięki Grip Control i poprawie właściwości trakcyjnych modelu 2008 może on być użytkowany nie tylko na asfalcie. Dodatkowym atutem zastosowania systemu jest fakt, iż nie powoduje on zwiększenia masy własnej pojazdu, bowiem w przeciwieństwie do układów mechanicznych nie wymaga dodatkowych podzespołów i bazuje na elektronice, która jest już obecna w pojeździe. W modelu 2008 układ dostępny będzie z dwoma rozmiarami opon – 215/60 R16 oraz 205/50 R17.


Wydajne jednostki napędowe. Lekka konstrukcja, aerodynamiczna sylwetka oraz szeroka gama jednostek napędowych umożliwia ograniczenie zużycia paliwa (od 3,8 l/100 km) oraz emisji CO2 (od 98 g/km). Dzięki nowoczesnym trzycylindrowym silnikom benzynowym i systemowi Stop & Start nowej generacji, który dostępny będzie teraz również z jednostkami benzynowymi, oraz za sprawą rodziny silników wysokoprężnych e-HDi, model 2008 ma szansę zostać liderem segmentu, oferując idealny kompromis między ekologicznymi wymogami a osiągami i przyjemnością z jazdy.

« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Komentarze