X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Peugeot 2008

2013-03-02
Strona główna -> Peugeot -> 2008

W razie wypadku konstrukcja modelu 2008 ulega optymalnej deformacji, a energia zderzeniowa zostaje rozproszona, dzięki czemu integralność kabiny pasażerskiej pozostaje nienaruszona. Podróżnych chroni układ sześciu poduszek powietrznych – po dwie przednie, boczne i kurtynowe. Boczne poduszki powietrzne umieszczono w oparciach przednich foteli. Oznacza to, że niezależnie od ustawień foteli, podróżni są chronieni w tym samym stopniu. Z przodu fotel pasażera posiada opcję dezaktywacji przedniej poduszki powietrznej, co umożliwia bezpieczne zamocowanie fotelika dziecięcego montowanego tyłem do kierunku jazdy. Oparcia tylnych foteli posiadają trzypunktowe mocowania Isofix. Dodatkową ochronę dla kierującego stanowi aktywny podnóżek oraz kolumna kierownicy, która łamie się w razie zderzenia. Przednie drzwi wyposażono w bolec centrujący współpracujący z otworem w słupku środkowym, co znacznie poprawia odporność na deformację bocznej częsci nadwozia.


Model 2008 posiada również liczne rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa pokolizyjnego, między innymi możliwość korzystania z dostępu do usług Peugeot Connect SOS oraz Peugeot Connect Assistance. W razie kolizji lub wypadku, następuje automatyczna lokalizacja pojazdu i uruchamiane są procedury awaryjne. Od ich wprowadzenia na rynek w 2003 roku, usługi te zostały wykorzystanie w ponad 760 tys. pojazdów na terenie 10 krajów Europy, a w 6 500 poważnych zdarzeniach drogowych umożliwiły szybkie dotarcie służb ratunkowych do poszkodowanych.


Duża przestrzeń i prostota użytkowania. Przy rozstawie osi wynoszącym 2,54 m, model 2008 oferuje bardzo przestronne wnętrze. Dzięki cieńszym oparciom przednich foteli udało się wygospodarować więcej miejsca na nogi pasażerów siedzących z tyłu oraz na gniazdo 12 V, które umożliwia podłączenie rozmaitych urządzeń przenośnych. Osoby podróżujące w drugim rzędzie foteli mają ułatwiony dostęp do przedziału bagażowego nawet w czasie jazdy, dzięki uchylnej przedniej części rolety bagażnika. Dostęp do przestronnego bagażnika z zewnątrz jest równie prosty i odbywa się przez szeroki otwór załadunkowy. Próg umieszczono nisko (60 cm) i dodatkowo zabezpieczono listwą ochronną ze szczotkowanej stali nierdzewnej. Dzielone oparcie tylnej kanapy składa się w stosunku 1/3 - 2/3, dzięki czemu możliwe jest zwiększenie pojemności bagażnika w przedziale od 360 do 1194 dm3, z czego 22 dm3 znajduje się w schowku pod podłogą. Aby złożyć oparcie tylnej kanapy, wystarczy nacisnąć przycisk umieszczony w jego górnej części. Siedziska składają się automatycznie. Aby łatwo było utrzymać porządek, bagażnik posiada system listew w podłodze, które można blokować przy pomocy sześciu chromowanych haków. Ponadto znajdziemy tam dwa boczne schowki z pasami przytrzymującymi oraz siatkami bagażowymi, a także dodatkowy 22-litrowy schowek pod matą bagażnika. Wszyscy podróżni mają bezpośredni dostęp do licznych schowków, a dzięki przemyślanemu systemowi oświetlenia wnętrza nawet w nocy nie ma problemu z ich lokalizacją. Dostępne schowki to kieszenie w przednich drzwiach, schowek w tablicy rozdzielczej, schowek i uchwyt na napoje obok dźwigni zmiany biegów, zamykany schowek w konsoli środkowej, kieszenie w oparciach przednich foteli... Łączna powierzchnia schowków wynosi 24 litry, więc w kabinie modelu 2008 zawsze znajdzie się miejsce na klucze, smartfon czy inne przedmioty codziennego użytku.

« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Komentarze