X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Najnowszy Mercedes Klasy S 2013 dane techniczne

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2013-05-17
Strona główna -> Mercedes-Benz -> Klasa S -> W222 (2013-dziś)

Aspiracja: najlepszy samochód świata

Z trzema inżynierskimi priorytetami - bezpieczeństwa,

("Intelligent Drive"), wydajności ("Efficient Technology" ) i luksusu ("Essence of Luxury") - nowa Klasa S poszerza granice technologii na wielu płaszczyznach. To nie tylko flagowy projekt dla marki Mercedes-Benz, ale dla rozwoju motoryzacji w ogóle. I tak jak w przypadku każdego poprzedniego pokolenia Klasy S, klienci oczekują, że nowy model będzie ustanawiać standardy w całej branży motoryzacyjnej, zachowując tytuł "najlepszego samochodu świata".
- Nasze aspiracje nie skupiały się tylko na bezpieczeństwie czy estetyce, mocy lub wydajności, komforcie albo dynamice. Podsumowuje je hasło "the best or nothing" - "najlepsze albo nic", pod każdym względem. Żaden inny samochód nie reprezentuje tej obietnicy skuteczniej niż Klasa S - mówi dr Dieter Zetsche, Prezes Zarządu Daimler AG oraz szef Mercedes-Benz Cars. Perfekcję aż po ostatni szczegół wyraża "The Essence of Luxury", czyli esencja luksusu, zauważalna zwłaszcza w kabinie. Fotele, klimatyzacja, obsługa, multimedia czy wygoda i bezpieczeństwo w tylnym rzędzie siedzeń - nowe pomysły, ich drobiazgowa realizacja oraz najwyższy poziom postrzegalnej jakości ucieleśniają niedoścignione standardy, które inżynierowie Mercedes-Benz ustanowili dla nowej Klasy S. I dla samych siebie.


Także liczne systemy wspomagające czynią Klasę S jeszcze bardziej komfortową i bezpieczną. To, co zaczęło się 10 lat temu od systemu PRE-SAFE® i było kontynuowane dzięki wprowadzeniu układu DISTRONIC PLUS, teraz wchodzi w zupełnie nowy wymiar: komfort i bezpieczeństwo łączą się w jedno. Ich technologiczną syntezę Mercedes-Benz określa jako "Intelligent Drive". Wydajność Klasy S brzmi niemal utopijnie: aby zrealizować strategię "Efficient Technology", w ciągu 10 lat Mercedes-Benz prawie o połowę ograniczył zużycie paliwa w klasie mocy 150 kW - do 4,4 l/100 km. Współczynnik oporu powietrza nowego modelu (cd = 0,24) wyznacza nieznane dotychczas wzorce w segmencie. Wariant S 300 BlueTEC HYBRID idzie nawet o krok dalej i dzięki dodatkowej optymalizacji aerodynamicznej osiąga wynik równy 0,23. Najnowszy okręt flagowy ze Stuttgartu to także pierwszy na świecie samochód pozbawiony jakiejkolwiek żarówki. Ich rolę w całości przejęły diody LED.


Design: nowoczesność i zmysłowe kształty. Ludzie na całym świecie natychmiast rozpoznają samochody Mercedes-Benz. Ich klasyczna twarz niczym złota nić biegnie przez historię trójramiennej gwiazdy. - Wyrafinowany design Klasy S był od zawsze ekspresją luksusu i motoryzacyjnej świetności swojej ery. Nowa Klasa S kontynuuje te tradycje. Z klasyczną architekturą i opływową sylwetką stanowi ucieleśnienie zmysłowej wyrazistości. To połączenie nowoczesnego, dynamicznego idiomu projektowania z elegancją naszych aut z lat 30. - inteligencja, która działa na emocje. Płynne formy tworzą ponadczasowy efekt, manifestując niczym niezachwianą wyższość i czyniąc Klasę S prawdziwą ikoną designu - mówi szef designu Mercedes-Benz, Gorden Wagener. Aby podkreślić przywódcze ambicje nowej Klasy S, wlot powietrza jest teraz większy i ma trójwymiarowy kształt. Nadwozie z długą maską, opadającą linią dachu i subtelnie nachyloną tylną klapą reprezentuje klasyczne proporcje limuzyny, a jednocześnie nawiązuje rysami do sportowych coupé.

« < 1 2 3 4 5 6 > »

Komentarze