tym samym otrzymał tytuł „Internetowego Samochodu Roku 2013”. W tej samej kategorii na najniższym stopniu podium uplasował się model Passat. Golf zajął także trzecie miejsce w kategorii aut nowych. Volkswagen Transporter T4 wygrał w kategorii używanych samochodów dostawczych. Tytuły przyznane zostały w oparciu o statystyki serwisu otoMoto.pl.
Już dziewiąty rok z rzędu serwis otoMoto.pl zaprezentował wyniki najbardziej poszukiwanych przez internautów modeli samochodów. Analizie poddano wszystkie zapytania pojawiające się w serwisie. W 2013 roku badaniu zostało poddanych ponad 460 milionów zapytań i ponad 9 milionów ofert zamieszczonych w serwisie.
W zeszłym roku odnotowano w nim ponad 3,5 mln zapytań o Volkswagena Golfa. W tym roku wynik ten zwiększył się o kolejny milion. Także model Passat cieszył się dużą popularnością wśród wyszukiwanych aut. Na łamach serwisu otoMoto.pl wystąpiło ponad 3,8 miliona zapytań o ten model Volkswagena. Popularność Golfa jest także duża wśród klientów szukających nowego auta, model ten w tym rankingu uplasował się na trzeciej pozycji z wynikiem ponad 114 tysięcy zapytań. Sama marka Volkswagen zdecydowanie prowadzi w rankingu najczęściej wyszukiwanych marek w serwisie otoMoto.pl.
Także wśród aut użytkowych prym wiódł Volkswagen. Najczęściej wyszukiwanym autem dostawczym w roku 2013 był Volkswagen T4.
„Podziękowania należą się internautom, gdyż to ich preferencje sprawiły że Golf i Passat zajęły tak wysokie miejsca w rankingu. Jest to dowód na to, że modele te – jedne z najpopularniejszych na polskich drogach, cieszą się ogromnym zaufaniem i mają opinię niezawodnych” – powiedział odbierający nagrody Paweł Murszewski, przedstawiciel marki Volkswagen.
Aż osiem z dziesięciu najczęściej wyszukiwanych modeli w serwisie otoMoto.pl, to produkty niemieckie, z czego aż sześć należy do grupy Volkswagena. Najpopularniejszym modelem, poszukiwanym przez internautów jest Golf Hatchback z silnikiem benzynowym, w kolorze czarnym.
źródło: Volkswagen
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.