Jest to rezultat o 49% wyższy niż w analogicznym okresie 2011 roku, kiedy sprzedane zostały 6 064 nowe Chevrolety. Najchętniej kupowanym modelem Chevroleta od stycznia niezmiennie było miejskie Aveo – łącznie Nowe Aveo i Aveo Classic znalazły 3 935 nabywców, czyli o 30% więcej niż w okresie styczeń-październik 2011 roku (3 025 sztuk). Drugim najpopularniejszym Chevroletem w Polsce w ostatnich dziesięciu miesiącach był Cruze, który został sprzedany w liczbie 1 821 egzemplarzy, czyli aż o 95% większej niż w pierwszych dziesięciu miesiącach 2011 r. (934 sztuki). Na trzecim miejscu podium uplasował się Spark, który od początku tego roku znalazł 1 589 nabywców, czyli o 41% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (1 125 sprzedanych egzemplarzy).
W październiku sprzedano w Polsce 662 nowe Chevrolety, czyli o 6% więcej niż w tym samym miesiącu rok wcześniej, kiedy Chevrolet Poland odnotował sprzedaż 623 samochodów, a także o 19% więcej niż we wrześniu 2012 roku. Ten wynik sprzedaży oznacza, że był to najlepszy październik pod względem sprzedaży w historii Chevrolet Poland.
Chevrolet kontynuuje ofensywę rynkową i z początkiem listopada wprowadza ofertę wyprzedażową na samochody z roku produkcji 2012. Aktualnie Captivę można kupić z rabatem w wysokości nawet do 10 000 zł, Malibu o 7 000 zł taniej, Orlando z rabatem 3 000 zł, Cruze’a nawet o 5 000 zł taniej, a Aveo z rabatem w wysokości do 4 500 zł.
Ponadto, w wybranych serwisach marki Chevrolet do końca listopada trwa specjalna zimowa akcja promocyjna. W jej ramach klienci korzystający z usługi wymiany opon mogą skorzystać z nieodpłatnej kontroli technicznej sprawdzającej gotowość samochodu do sezonu zimowego. Obejmuje ona m.in.: test akumulatora, kontrolę stanu i jakości płynu chłodniczego, kontrolę stanu zawieszenia. Oprócz tego wybrane akcesoria zimowe dostępne są z rabatem nawet do 30%. Promocją objęte są np.: belki dachowe, boksy dachowe, uchwyty na narty, felgi stalowe i kołpaki oraz akumulatory.
źródło: General Motors
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.