X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowe Audi A4 - premiera w Poznaniu

2012-03-17
Strona główna -> Audi -> A4 -> B8 (2008-dziś)

We wszystkich modelach seryjne, dzielone oparcie kanapy tylnej można złożyć dwoma ruchami rąk; zagłówki mogą pozostać na swoim miejscu. Po złożeniu oparć przestrzeń na bagaż wzrasta do 962 lub 1430 litrów. Zaczepy do mocowania bagażu są wykonane z masywnego metalu i chromowane.

Pokrywa bagażnika A4 Avant i A4 allroad quattro otwiera się wystarczająco wysoko, aby mogły stać pod nią nawet wysokie osoby. Siatka oddzielająca i osłona przestrzeni bagażowej, która podnosi się w górę już po lekkim dotknięciu, są umieszczone w oddzielnych kasetach. Reling dachowy i dwustronna podłoga bagażnika należą do wyposażenia standardowego obu modeli, a otwór w oparciu tylnej kanapy z pokrowcem na narty lub deskę snowboardową jest dostępny jako opcja.

Na życzenie Audi oferuje wiele praktycznych rozwiązań dla A4 Avant i A4 allroad quattro: wanienkę do bagażnika, elektromechanicznie otwieraną i zamykaną pokrywę bagażnika oraz pakiet „Bagażnik” obejmujący szyny, drążek teleskopowy i pas umożliwiające podział przestrzeni bagażowej. Hak holowniczy i bagażnik na rowery, deski snowbordowe czy narty jest przystosowany do użycia w obu modelach.

Silniki. Audi oferuje dla modeli A4 – cztery benzynowe silniki TFSI i sześć jednostek TDI, które stanowią wzorcowe połączenie sportowego charakteru i efektywności. Wszystkie jednostki napędowe odzwierciedlają filozofię downsizingu Audi: są to doładowane silniki z wtryskiem bezpośrednim o dużej sile ciągu; już podstawowa jednostka czterocylindrowa dysponuje momentem 230 Nm. System start-stop stanowi seryjne wyposażenie wszystkich silników. Emisja CO2 liczona dla wszystkich jednostek zmniejszyła się średnio o jedenaście procent, a maksymalnie nawet o 19 procent. Jednocześnie wzrosły osiągi.

Gruntownie przekonstruowany: 1.8 TFSI. Już najmniejszy pod względem pojemności skokowej silnik - 1.8 TFSI, prezentuje pełną kompetencję Audi. Inżynierowie gruntownie zmodyfikowali czterocylindrową jednostkę napędową i zastosowali nowe rozwiązania. Rezultatem tych działań jest wysoka wydajność i zdumiewająco niskie zużycie paliwa.

Ten nowoczesny silnik czterocylindrowy posiada podobną krzywą momentu obrotowego jak TDI. Swój maksymalny moment obrotowy 320 Nm osiąga już przy 1.400 1/min i utrzymuje go na stałym poziomie do 3.700 obrotów. Już przy 3.800 1/min rozwija pełną moc 125 kW (170 KM).

1.8 TFSI przyspiesza limuzynę Audi A4 od zera do 100 km/h w 8,1 sekundy, prędkość maksymalna to 230 km/h. Średnie zużycie paliwa tej jednostki napędowej wynosi tylko 5,7 litra na 100 km – emisja CO2 134 gramy na 1 km. W porównaniu z poprzednim silnikiem o mocy 118 kW (160 KM), zużycie paliwa zmniejszyło się o 18 procent.

« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 > »

Komentarze