- Adaptacyjny tempomat (ACC): zmniejsza ustawioną na tempomacie prędkość w przypadku zbliżania się do innego pojazdu na tym samym pasie ruchu lub zajechania przezeń drogi. Gdy poprzedzający pojazd przyspieszy lub zmieni pas ruchu, ACC powraca do poprzednio ustawionej prędkości.
- Ostrzeżenie o zagrożeniu najechania na poprzedzający pojazd (FCW): system ten wykorzystuje czujniki radarowe, aby ostrzec kierowcę o nadmiernie szybkim zbliżaniu się do poprzedzającego pojazdu, umożliwiając podjęcie odpowiedniego działania celem uniknięcia kolizji.
- Monitoring martwych pół widzenia (BSD): wykorzystuje szerokopasmowe czujniki radarowe do wykrywania obiektów w martwych polach widzenia kierowcy podczas zmiany pasa ruchu oraz wyprzedzania innych pojazdów i przez inne pojazdy. Obecność niewidocznych dla kierowcy pojazdów sygnalizowana jest podświetleniem ikonki w zewnętrznym lusterku wstecznym oraz sygnałem dźwiękowym.
- System detekcji obiektów na drodze cofania (RCP): system ten działa po załączeniu biegu wstecznego i przy pomocy podświetlanych ikonek w zewnętrznym lusterku wstecznym oraz sygnału dźwiękowego − ostrzega kierowcę o zbliżaniu się obiektów przecinających drogę cofania.
Jeep Grand Cherokee S Limited stanowi dopełnienie oferowanej w Europie gamy modelowej, która nieprzerwanie pozostaje symbolem swobody, przygody, autentyczności, pasji oraz unikalności. Nabywcy Grand Cherokee mają do wyboru 3-litrowy Diesel V-6 Common Rail z bezpośrednim wtryskiem paliwa MultiJet II o mocy 241 KM i momencie obrotowym 550 Nm oraz trzy silniki benzynowe: 3,6-litrowy Penastar V6 rozwijający moc 286 KM i moment 347 Nm, 5,7-litrowy V8 o mocy 352 KM i momencie 520 Nm z systemem zmiennej pojemności czynnej MDS oraz najmocniejszy 6,4-litrowy HEMI® V8 z systemem Fuel Saver Technology, wytwarzający niewiarygodne 468 KM i moment 624 Nm. Standardową jednostką napędową dla wersji Laredo jest 190-konna (440 Nm) wersja 3,0-litrowego turbodiesla V6 (Low Output).
źródło: Fiat