Miejski samochód Hyundaia zwyciężył w kategorii ‘Samochody Segmentu B’ potwierdzając, iż jest autem godnym zaufania i docenionym także na polskim rynku.
Zwycięzcy plebiscytu wyłaniani są w oparciu o badania popularności produktów przeprowadzane wśród Klientów w całej Polsce, w których zbierane są podstawowe opinie na temat marki.
„Laur Konsumenta i Klienta” to największy program konsumencki w kraju – ogólnopolski sondaż, dzięki któremu wyłaniane są te produkty/usługi, które według Klientów są aktualnymi liderami popularności na rynku.
Model i20 trafił do sprzedaży w marcu 2009r jako kolejny samochód z rodziny ‘i’ obok kompaktowego i30 oraz mikrovana i10.
Zaprojektowany przez europejskich projektantów i20 to samochód z pomysłem – charakteryzuje go uniwersalna stylistyka, eleganckie wnętrze, dynamika jazdy oraz wysoki poziom bezpieczeństwa (m.in. sześć poduszek powietrznych oraz system ABS i EBD w standardzie) – potwierdzony najwyższą notą 5-ciu gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP.
Wysoki komfort i funkcjonalność zapewniają m.in. klimatyzacja, zestaw stereo z odtwarzaczem CD/MP3 i zintegrowanym wyświetlaczem, elektryczne sterowanie szyb i lusterek, regulowana wysokość fotela kierowcy, pojemny bagażnik.
Nie jest to pierwszy dowód uznania Klientów dla marki Hyundai. Również popularny model i30 zdobył najwyższe miejsce w kategorii ‘Samochody Segmentu C’ w ubiegłorocznej edycji konkursu.
źródło: Hyundai
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.