Międzynarodowy Salon Samochodowy w Moskwie 2012, największe tegoroczne wydarzenie motoryzacyjne w Federacji Rosyjskiej, otwiera swe podwoje w dniach 31 sierpień – 9 wrzesień br. na terenach Międzynarodowego Centrum Wystawowego „Crocus Expo”. Zajmująca powierzchnię 100.000 m2 najwspanialsza i najbardziej imponująca impreza tego typu we współczesnej Rosji ma szansę przyciągnąć, według wstępnych tylko przewidywań – ponad milion zwiedzających i gości.
Najważniejszymi eksponatami stoiska znajdującego się w Pawilonie 2, Hala Nr 7, będą najnowsze modele samochodów pokazywane w Rosji po raz pierwszy: Fiat Freemont, Chrysler 300C SRT i Jeep Grand Cherokee SRT.
Obok tych nowości prezentowane będą także samochody, które już cieszą się uznaniem i popularnością wśród rosyjskiej publiczności: Fiat 500, Fiat Punto, Jeep Wrangler, Jeep Compass, Jeep Liberty oraz Chrysler Grand Voyager.
Dla zwiedzających i gości przygotowano również występy zespołów muzycznych „na żywo” w niezwykłej jakości profesjonalnego nagłośnienia, kompilacje spod ręki najlepszych DJ’ów, ewolucje i triki rowerowe oraz inne atrakcje rozrywkowe.
Tuż poza budynkiem „Crocus Expo” zlokalizowano stanowisko Fiat Professional, w którym na gości Moskiewskiego Salonu Motoryzacyjnego oczekiwać będzie ekspozycja najpopularniejszego modelu tej marki – nowa wersja dostawczego Fiata Ducato.
Na kolejną, choć nie ostatnią atrakcją moskiewskiej wystawy zapowiada się możliwość krótkiej, lecz niezapomnianej jazdy próbnej w prawdziwie włoskim stylu samochodami Fiat 500, Fiat 500 by Gucci i Fiat Punto na torze testowym – w bezpośrednim pobliżu Pawilonu 2 Moskiewskiego Crocus Exhibition Center.
Generalnym importerem pojazdów marki Fiat, Chrysler, Jeep® i Dodge w Federacji Rosyjskiej jest firma Chrysler Russia S.A., prowadząca działalność w zakresie sprzedaży, marketingu, obsługi posprzedażnej oraz rozwoju sieci dealerskiej w Rosji od roku 2007.
źródło: Fiat
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.