W styczniu 2011 BMW Group Polska odnotowała sprzedaż na poziomie 619 sztuk. Jest to niemal dwukrotnie więcej, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku . Najbliższy konkurent BMW sprzedał w styczniu 2011 dwukrotnie mniej samochodów.
Doskonałą sprzedaż firma zawdzięcza przede wszystkim popytowi na auta z napędem xDrive. Rodzina X stanowiła prawie 70% sprzedaży BMW Group Polska. Oczywistym hitem w salonach dilerskich stało się BMW X3. Do rąk klientów trafiło 118 nowych i 14 poprzedniej wersji aut tego modelu (razem 132 auta). Tyle samo nabywców znalazło BMW X6, które od początku wejścia na rynek jest nieustannie jednym z najlepiej sprzedających się aut w portfolio firmy. Bardzo dobrze rozwija się także sprzedaż BMW serii 5 (89 sztuk) – razem z BMW serii 5 GT do rąk klientów trafiło 118 sztuk tej serii.
MINI również odnotowało wyższą sprzedaż, niż w styczniu ubiegłego roku. MINI Countryman stanowiło 50 % aut sprzedanych przez polskich dilerów. Polska nie jest jednak wyjątkiem – z powodu dużego popytu na Countrymana na rynkach światowych, okres oczekiwania na auto znacząco się wydłuża.
Z ilości zamówień wynika, że prognozy sprzedaży dla BMW Group Polska na następne miesiące wyglądają zachęcająco.
źródło: BMW
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.