X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

BMW Group zdobywa liczne nagrody

2012-08-11
Strona główna -> BMW -> Serii 6 -> (2011-dziś)

BMW Group zdobywa liczne nagrody

Jury prestiżowego, międzynarodowego konkursu wzornictwa Automotive Brand Contest doceniło projekty autorstwa BMW Group.

Firma zdobyła łącznie 48 nagród. W kategorii „Wygląd zewnętrzny” nagrody otrzymało BMW i8 Concept Spyder, BMW serii 6 Gran Coupé, MINI Roadster oraz motocykle BMW S 1000 RR i  Husqvarna Nuda 900 R.  Dodatkowo BMW i8 Concept Spyder, BMW serii 6 Gran Coupé, MINI Roadster oraz BMW serii 3 Limuzyna znalazły się wśród zwycięzców w kategorii „Wnętrze”. BMW Design Studio Live okazało się najciekawszym wydarzeniem spośród paneli eksperckich, a instalacja COLOUR ONE dla MINI autorstwa Scholten & Baijings zdobyła specjalne wyróżnienie dla „Najlepszego z najlepszych”. Ponadto zespół BMW Group Design otrzymał nagrodę dla  „Zespołu roku”, natomiast materiał o BMW Zagato Coupe został wyróżniony jako najlepszy „Film dotyczący wizerunku”. BMW i8 Concept zostało z kolei nagrodzone tytułem „Innowacja roku”. Z dużym uznaniem spotkały się również liczne kampanie marki BMW.

Swoim werdyktem Niemiecka Rada Wzornictwa potwierdziła wyjątkowy standard designu BMW Group. Ceremonia wręczenia nagród odbędzie 27 września się podczas Nocy Projektantów Motoryzacyjnych (Automotive Designers’ Night), odbywającej się w ramach targów motoryzacyjnych „Mondial de l’Automobile” 2012 w Paryżu.

Automotive Brand Contest jest jedynym niezależnym międzynarodowym konkursem designu marek samochodowych. Już od pierwszej edycji, która miała miejsce w 2011 roku, impreza jest uznawana za ważne wydarzenie w branży motoryzacyjnej. Tegoroczna edycja w dużej mierze skoncentrowała się na wszechstronnym „reżyserowaniu” marki w ramach wszystkich mediów oraz produktów. Panel ekspertów złożony z przedstawicieli mediów, specjalistów od komunikacji wizualnej oraz marki, a także władz placówek oświatowych, nagrodził nadesłane prace w łącznie 12 kategoriach. Przy dokonywaniu oceny pod uwagę brano m.in. wygląd auta, design marki oraz kampanie reklamowe promujące dany model. Zwycięzcy poszczególnych kategorii zostali automatycznie nominowani do nagrody Design Award przyznawanej przez Niemiecką Radę Wzornictwa (German Design Council).

Stylistyka BMW i8 Concept to wzajemna zależność technologii i estetyki. Jego kształty i niska sylwetka emanują wrażeniem dynamicznego męstwa, podczas gdy duże okna i uwypuklone cechy aerodynamiczne zapewniają nieograniczony pogląd na lekką, innowacyjną stylistykę tego studyjnego modelu, podkreślając jego zobowiązanie do zapewniania maksymalnej wydajności. Sportowy charakter pojazdu przejawia się również poprzez stylistykę wnętrza wyróżniającą się bezkompromisową orientacją na kierowcę oraz wykorzystaniem zasobów odnawialnych.

« < 1 2 3 > »

Komentarze