X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

BMW ActiveHybrid 3 - moc i oszczędność

2012-07-10
Strona główna -> BMW -> Serii 3 -> F30 (2012-dziś)

Włączenie w proces produkcyjny technologii BMW ActiveHybrid było możliwe dzięki efektywnemu wykorzystaniu zalet ultranowoczesnych zautomatyzowanych procesów produkcyjnych, w połączeniu z wiedzą i umiejętnościami starannie przeszkolonej załogi.

Układ napędowy: technologia BMW ActiveHybrid nowej generacji.
Specjalnie na potrzeby nowego modelu opracowano następujące komponenty hybrydowego układu napędowego: synchroniczny silnik elektryczny o mocy 40 kW/55 KM, układy elektroniczne dużej mocy oraz pakiet akumulatorów litowo-jonowych.

Wielokrotnie nagradzany sześciocylindrowy rzędowy silnik spalinowy stał się obecnie częścią technologii BMW ActiveHybrid.

Silnik elektryczny oraz ośmiobiegową przekładnię automatyczną umieszczono we wspólnej obudowie.

Wraz z kolejnym modelem przeznaczonym do produkcji, BMW osiągnęło kolejne stadium rozwoju swojej technologii ActiveHybrid, w której silnik spalinowy współpracuje z silnikiem elektrycznym, co pozwala na jednoczesną poprawę sprawności wykorzystania energii i dalsze zwiększenie radości jazdy, będącej nieodłączną cechą samochodów marki BMW.

W BMW ActiveHybrid 3, rzędowy sześciocylindrowy silnik z technologią BMW TwinPower Turbo został sprzęgnięty z silnikiem elektrycznym i ośmiobiegową przekładnią automatyczną, co pozwala na dostarczanie na tylne koła łącznej mocy wynoszącej 250 kW/340 KM.

Synchroniczny silnik elektryczny zastosowany w BMW ActiveHybrid 3 zasilany jest energią gromadzoną w akumulatorach litowo-jonowych umieszczonych pod powierzchnią bagażnika między nadkolami tylnych kół.

Najnowsza generacja technologii BMW ActiveHybrid dysponuje również najnowszą wersją bardzo precyzyjnych systemów kontroli i sterowania, dzięki czemu może wyjątkowo efektywnie wykorzystywać energię dostępną w hybrydowym układzie napędowym.

Wszystkie elementy układu napędowego i elektronicznych systemów sterująco–kontrolnych związane z układem hybrydowym zostały opracowane specjalnie do zastosowania w samochodzie BMW ActiveHybrid 3. Rezultatem tego jest znakomita integracja wszystkich elementów, co przekonująco uwidacznia się w czasie jazdy samochodem wyposażonym w technologię BMW ActiveHybrid. Dla porządku warto wspomnieć, że wszystkie te elementy zaprojektowano tak, by wystarczyły na całe życie samochodu.

« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > »

Komentarze